سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که سودش برای تو و زیانش برای دیگری باشد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 92 دی 18 , ساعت 11:30 صبح

10 منبع برای آنکه در زمینه طراحی وب فعال تر باشید

طراحان و برنامه نویسان همیشه در تلاشی برای رفع مشکلات فنی خود در زمینه طراحی وب سایت هستند. فعالیت های آنلاین امروز روز به روز در حال گسترش و افزایش است. شبکه های اجتماعی، فروم ها برای متخصصان در هر زمینه ای بسیار مهم شده اند که این مورد برای طراحان و برنامه نویسان وب بسیار مهم تر می باشد. اکنون عضویت در این بخش ها بسیار مهم تر از قبل می باشد. در صورتی که من طراح و یا برنامه نویس وب باشم و می خواهم در جوامع شغلی خود فعال تر باشم از کجا می بایست شروع نمایم؟

3 مورد از فروم ها برای طراحان و برنامه نویسان وب

رویت یک فروم و عضویت و شرکت در آن روش بسیار مناسبی برای اطلاع یافتن از ایده های سایرین و به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی می باشد. شما می توانید با اشخاصی ارتباط برقرار نمایید که مواردی می دانند که شما نمی دانید. فروم ها و تالارهای گفتمان توسط افرادی مدیریت می شوند بنابراین می توانید از صحت مطالب آن تا حدی مطمئن باشید.

در بخش زیر 3 مورد از بهترین فروم ها را برای طراح و برنامه نویسی وب سایت معرفی می نمایم:

  • Forrst. این فروم یک انجمن سنتی و قدیمی نمی باشد, در این انجمن کاربران متخصص بسیاری عضو هستند. تمرکز اصلی برای روی طراحی (که به دسته بندی های مختلفی تقسیم شده) و مرور کد است, و بحث در مورد موضوعات روز می باشد.
  • Stack Overflow. این فروم بسیار جالب می باشد زیرا به خوانندگان این امکان را می دهد در بحث شرکت نمایند بدون آنکه نیاز باشد به سوالی پاسخ دهند و یا سوالی را مطرح نمایید. کاربران می توانند به بهترین پاسخ ارائه شده رتبه دهند, پس بنابراین زمانی که شما در حال رویت پاسخ های سوالات می باشید بهترین پاسخ به عنوان اولین نتیجه نمایش داده می شود. هر کس می تواند سوال بپرسد, هر کس هم می تواند پاسخ دهد, و هر کسی می تواند رای دهد. نیاز به عضویت در سایت نیست, که این قابلیت در انجمن های معمولی موجود نیست.
  • Web Developer. یکی از معروفترین انجمن ها (که در موتورهای جستجو به عنوان اولین نتایج می باشد) و دارای اطلاعات بسیاری می باشد. قبل از ارسال می بایست در سایت ثبت نام نمایید, و می توانید مطمئن باشید سوالات و پاسخ های شما در این فروم بسیار دیده می شود.

3 شخصیت برتر توسعه دهنده وب در شبکه های اجتماعی و چرا می بایست آن ها را دنبال نماییم

در صورتی که به استفاده از شبکه های اجتماعی علاقه ای ندارید این مورد را از دست خواهید داد ولی با دنبال کردن این متخصصان و توسعه دهندگان وب در محیط توئیتر از آنان مطالب جدیدی خواهید آموخت. برخی از این متخصصان در زیر آمده.

  • John Resig. John Resig خالق jquery می باشد, یک برنامه نویسی جاوا اسکریپت, و مولف, و او این تکنولوژی ها را کامل می شناسد. توئیتر او مکان بسیار مناسبی برای دنبال کردن می باشد زیرا مطالب مفیدی را توئیت می نماید. موردی که بسیار جالب می باشد آن است که سوال و جواب هایی رو در شبکه اجتماعی مطرح می نماید تا سایر کاربران بتوانند در بحث شرکت کنند.
  • Gina Trapani. با وجود اینکه این متخصص در حدود 300000 دنبال کننده در توئیتر دارد, مطالب بسیاری را دائما در شبکه های اجتماعی ارسال می نماید. ایشان شخص بسیار تاثیر گذاری در این صنعت می باشند.
  • Eric A. Meyer. من ایشان را دوست دارم زیرا به کلیه سوالات مطرح شده در زمینه html و css پاسخ می دهد و در بحث ها شرکت می نماید. ممکن است که یکی از تاثیر گذارترین افراد نباشد , اما این شخص تسلط بسیاری به این شغل دارد. و این شخص اطلاعات علمی بسیاری دارد, با 22000 توئیت انجام شده می توانیم اعلام نماییم یکی از فعال ترین متخصصان است.

3 مورد از بهترین بلاگ های طراحی و توسعه وب سایت

در زیر به شما 3 مورد از بهترین بلاگ های طراحی و برنامه نویسی وب سایت را معرفی می نمایید که در این سایت ها می توانید مطالب بسیار مفیدی و آخرین تکنیک های روز دنیا را مطالعه نمایید:

  • Smashing Magazine. یکی از محبوب ترین های من و همچنین پر بازدید ترین بلاگ های آموزشی. این بلاگ به صورتی طراحی شده که طراحان و برنامه نویسان به راحتی می توانند مطالب مورد نظر خود را مطالعه نمایند.
  • Scott Hanselman. این بلاگ دارای مطالب بسیار مفیدی می باشد. این شخص تجربیات واقعی خود را در زمینه طراحی و برنامه نویسی وب سایت با شما اشتراک می گذارد.
  • OXP (One Xtra Pixel). این بلاگ مطالب خود را با کمی طنز ارائه می نماید. و موضوعات آن از موارد پایه تا موارد فنی تر می باشد, اما همیشه در مطالب خود از گرافیک های طنز استفاده می نماید.

بلاگ خبری توسعه دهندگان وب

در این بلاگ ها می توانید مطالب مفید سایر کاربران را مطالعه نمایید و در صورتی که مطلب و مقاله مفید قابل ارائه داشتید آن را ارسال نمایید. در زیر یک مورد را برای شما لیست نموده ام:

  • CSS Drive. این سایت به مانند یک سایت خبری طراحی شده, بنابراین مطالب بسیاری را در مرحله اول مشاهده می نمایید. این سایت ساختار بسیار مناسبی دارد و بنابراین به راحتی می توانید موضوعات مورد نظر خود را بیابید و مطالعه نمایید.

 منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/808-web-design-resource.html

 

 


سه شنبه 92 دی 17 , ساعت 1:12 عصر

 

بهترین شرکت طراحی وب سایت در ایران کدام است؟ چگونه یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراح وب سایت شناخته می شود.

طراحی سایت دارکوب به عنوان یکی از شرکت های مطرح طراحی سایت شناخته می شود. قبل از آنکه بیان نماییم که چرا به عنوان یکی از شرکت های برتر طراحی وب سایت به حساب می آییم می بایست دلایل آنکه چرا به شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی وب به حساب می آید بیان نمایم؟

کیفیت کار شرکت های طراحی وب سایت

تعریف یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی وب سایت تنها بستگی به طراحی ندارد. طراحی سایت فقط به موضوع طراحی اشاره ندارد بلکه طراحی سایت به موضوعات گسترده ای ارتباط دارد.

پس دلیل آنکه یک شرکت طراحی سایت به عنوان برترین شناخته می شود چیست؟

به نظر من برای آنکه به عنوان برترین شرکت طراحی سایت مطرح باشید می بایست واجد شرایط موارد زیر باشید:

طراحی برنده جوائز:

این مورد واضح ترین مورد دلیل انتخاب یک شرکت به عنوان برترین است. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای از نمونه کارهای انجام شده با کیفیت خود شناخته می شود.

تعداد زیاد پروژه های انجام شده:

بهترین شرکت طراحی وب می بایست تعداد زیادی پروژه انجام شده در حوزه های مختلف داشته باشد. برای آنکه یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت شناخته شود می بایست در زمینه های مختلف سایت طراحی نموده باشد و نه در زمینه های خاص.

خدمات ارائه شده گسترده:

برای آنکه در زمینه طراحی وب قویتر باشید بهتر است تمرکز شما بر انجام پروژه های طراحی سایت متمرکز باشد. این البته کافی نیست و می بایست در زمینه های مرتبط طراحی وب مانند هاست، تبلیغات اینترنتی، خدمات سئو و بهینه سازی نیز فعال باشد تا یک شرکت طراحی سایت ایده آل باشد.

نمایش پروژه های موفق:

می بایست پروژه شما در عمل نیز موفق بوده باشد مثلا در صورتی که طراحی سایت فروشگاهی نموده اید می بایست آن پروژه در عمل به بهره وری رسیده باشد می بایست طراحی سایت شما برای مشتری شما نتیجه داشته باشد.

رشد شرکت:

بهترین شرکت طراحی وب سایت دائم در حال رشد و پیشرفت می باشد. زیرا انجام پروژه خوب یعنی معرفی شدن پروژه های جدید به شرکت و این به معنی در آمد و پیشرفت بیشتر است.

چرا طراحی سایت دارکوب جزو بهترین شرکت های طراحی است؟

طراحی سایت دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نمود و کار خود را به صورت انجام پروژه های طراحی سایت برای شرکت های طراحی سایت آغاز نمود بدین صورت که پروژه هایی که شرکت های طراحی سایت می گرفتند به دارکوب ارجاء می دادند و دارکوب پروژه ها را برای شرکت به پایان می رسانید. دارکوب در این سال ها و تا زمان نوشتن این مقاله در حدود 1500 پروژه طراحی سایت را تحویل نموده است که تعداد پروژه های بالای این مجموعه نشان از توانایی بالای این مجموعه دارد.

آیا طراحی سایت دارکوب بهترین شرکت طراحی سایت در ایران است؟

گفتن آنکه طراحی سایت دارکوب بهترین شرکت طراحی سایت در ایران است شاید خودخواهانه باشد. برای انجام این انتخاب می بایست کارشناسان مربوط به این رشته پس از بررسی تمامی شرکت ها از تمامی جهات طراحی سایت نظر نهایی را اعلام نمایند.

البته می توان گفت طراحی سایت دارکوب یکی از بهترین شرکت های طراحی می باشد به دلیل آنکه:

طراحی های برتر:

گروه طراحان سایت دارکوب در پروژه های خود سعی در طراحی بهترین و قویترین قالب ها با آخرین متد روز را دارد و در رسیدن به این هدف نهایت تلاش خود را می نماید تا مشتریان خود را از سطح کیفی وب سایت های طراحی شده خود راضی نگاه دارد.

گستردگی پروفایل:

طراحی سایت دارکوب در این سال ها و تا زمان نوشته شدن این مقاله نزدیک به 1500 سایت در زمینه های مختلف طراحی نموده است که تعداد پروژه های انجام شده دارکوب نشان از توانایی بالای این شرکت دارد.

گستردگی خدمات در زمینه وب:

طراحی سایت دارکوب بجز خدمات طراحی سایت خدمات جانبی آن را که برای سایت ها مورد نیاز می باشد از جمله خدمات هاستینگ، بهینه سازی و تبلیغات اینترنتی و خدماتی امنیتی تحت وب را ارئه می نماید که ارائه این خدمات در کیفیت مطلوب سبب شده مشتریان دارکوب به خیال آسوده کل پروژه وب خود را به دارکوب بسپارند.

پروژه های موفق دارکوب:

به نگاهی به پروفایل دارکوب خواهد فهمید که دارکوب پروژه های بسیار موفقی را تا کنون تحویل کارفرمایان خود نموده است پروژه هایی که کارفرما توسط وب سایت خود نیازهای خود را از طریق وب سایت خود برطرف می نماید و بدین وسیله از هزینه ای که برای طراحی سایت خود نموده کسب در آمد می نماید.

رشد شرکت:

طراحی سایت دارکوب در این سال ها رشد چشمگیری داشته و روند پیشرفت این شرکت روز به روز ادامه دارد به طوری که قصد دارد در آینده نزدیک یکی از بهترین شرکت های ایرانی با بالاترین سود مالی باشد. دارکوب نماد تلاش است با همت و تلاش خود و خواست خدا خود را به بالاترین نقطه های موفقیت می رسانیم.

تفاوت طراحی سایت دارکوب با سایر شرکت های طراحی در چیست؟

کیفیت اجرای پروژه ها و سابقه و تجربه طراحی سایت دارکوب را با سایر شرکت های طراحی سایت مقایسه نمایید.

تفاوت مهم طراحی سایت دارکوب با سایر شرکت های طراحی وب قیمت مناسب طراحی سایت دارکوب می باشد که نسبت به قیمت سایرین بسیار پایین تر می باشد در حد نصف و حتی کمتر و دلیل آن حذف هزینه های اضافی شرکتی می باشد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/683-بهترین-شرکت-طراحی-وب-سایت-در-ایران.html

 

 


دوشنبه 92 دی 16 , ساعت 4:31 عصر

در صورتی که قالب سایت خود را در نرم افزار فتوشاپ و یا سایر نرم افزارهای گرافیکی طراحی نموه اید و قصد دارید قالب جوملای آن را انجام دهید طراحی سایت دارکوب فایل psd و یا هر نوع فایل سورس شما را تبدیل به قالب جوملا می نماید. هزینه پیاده سازی قالب جوملای تک زبانه 200 هزار تومان و هزینه اجرای قالب دو زبانه 300 هزار تومان می باشد. منظور از دو زبانه قالبی است که دو جهت راست به چپ و چپ به راست قالب در آن دیده شده باشد. کلیه قالب های دارکوب به صورت دایو بیس و مطابق با استانداردهای جوملا و w3c طراحی می گردد. پس لازم نیست نگران سئو سایت خود باشید. برای پیاده سازی قالب از فایل psd شما بهتر است لایه بندی قالب نیز در فایل فتوشاپی شما موجود باشد. قالب پیاده سازی خود را سعی نمایید قالب صفحه اصلی و قالب سایر صفحات ایجاد نمایید. در صورتی که فایل قالب سایر صفحات داده نشود طراحی سایت دارکوب قالب سایر صفحات را براساس استاندارهای طراحی وب طراحی خواهد نمود. امکان ساخت قالب شما برای تمامی نسخه های جوملا 3و2.5و1.7و1.6و1.5 و 1 می باشد و قالب بر اساس ماژول ها و پلاگین های موجود در سایت رسمی جوملا پیاده سازی می گردد. در صورتی که قالب درخواستی نیاز به طراحی فلش داشته باشد هزینه طراحی فلش توسط طراح فلش به صورت جداگانه دریافت می گردد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/طراحی-سایت-جوملا/item/665-تبدیل-فایل-psd-فتوشاپ-به-قالب-جوملا.html


دوشنبه 92 دی 16 , ساعت 12:19 عصر

آیا نگران مجازات های گوگل هستید؟

در جهانی ایده آل تمامی صفحات وب سایت می بایست محتوای مطالب مفید و مورد نیاز کاربران باشند که نیاز جستجو شده کاربر را ارضاء نماید. متاسفانه روش های سیاهی برای بالا بردن رنک صفحات سایت در موتورهای جستجو وجود دارد. زمانی که صفحات وب سایت را طراحی می نمایید تک تم صفحات سایت را با کیفیت بالا و برای موضوع مورد نظر صفحه طراحی نمایید. در صورتی که این کار را به درستی انجام دهید کاربران خود را به صفحه ای هدایت نموده اید که به آن نیاز خواهند داشت. پس چه زمانی با گوگل دچار مشکل می شویم و دچار مجازات های گوگل می شویم. در زیر چند مورد آن را برای شما بیان نموه ام:

محتوای تکراری، محتوای اسپمی / Duplicate, Spam Content

گوگل به دو صفحه وب سایت با محتوای تکراری علاقه ای ندارد و به خصوص زمانی که محتوا از سایت دیگری کپی شده باشد و یا اینکه محتوا اسپمی باشد. در صورتی که وب سایت شما دارای صفحات با محتوای یکسان می باشد از تگ rel="canonical" در صفحات کپی صفحه اصلی استفاده نمایید و آن را به صفحه اصلی لینک دهید.این مورد به گوگل نسخه اصلی مطلب را نمایش می دهد.

استفاده بسیار از کلمات کلیدی / Keyword Stuffing

هرگز در صفحات سایت خود از کلمات کلیدی غیر مرتبط استفاده ننمایید و همچنین از یک کلمه کلیدی بیش از حد طبیعی استفاده نکنید زیرا انجام این موارد سایت را درگیر مجازات های گوگل خواهد نمود.

خرید لینک / Link Schemes

از خرید لینک در سایت های دیگر و مخصوصا سایت هایی که نمی دانید موضوع آن ها چه هستند خودداری نمایید. زیرا این کار باعث مجازات شدن در گوگل می شود. برای آنکه صفحات سایت مناسب سئو داشته باشد بهتر است لینک مطلب خود را در سایت های و صفحات مرتبط قرار دهید.

نمایش محتوای مختلف برای موتور جستجو و کاربر / Cloaking

همیشه محتوای یکسانی را به کاربر و موتور جستجو نمایش دهید. هرگز مطالب خود را در سایت مخفی ننمایید. این مورد حتی باعث خارج شدن سایت از نتیجه های جستجوی گوگل می شود.

لود سنگین صفحات

پایین بودن سرعت صفحات وب سایت فقط باعث آزار کاربران نخواهد شد بلکه در صورتی که سایت شما به صورت طبیعی و با سرعت مناسب لود نشود ممکن است گوگل شما را جریمه نماید. صفحات سایت خود را در موبایل و کامپیوتر بررسی نمایید تا سرعت مناسبی داشته باشند. در صورت نیاز می توانید از سرعت سنج گوگل استفاده نمایید و این ابزار مشکلات وب سایت شما را مشخص می نماید. طراحی سایت دارکوب وب سایت های طراحی شده را در حد 80 درصد به بالا سرعت سنج گوگل طراحی می نماید.

بهترین روش، کیفیت محتوا

موارد دیگری از مجازات های گوگل وجود دارند که در این مقاله به آنها پرداخت نشده. در صورتی که در سایت خود مطالب مفید و مورد نیاز مرتبط با کاربران و مشتریان خود را ایجاد نمایید گوگل رتبه سایت شما را بالا می برد، پس بنابراین بهترین روش برای گرفتن رنکینگ در موتورهای جستجو ایجاد مطالب با کیفیت در سایت است.

همیشه قانون گوگل را در نظر داشته باشید که تمرکز اصلی آن بر ارائه محتوای مفید به کاربران در زیمنه جستجو انجام شده توسط آنان می باشد. تمام روش هایی که از این کار گوگل جلوگیری نماید منجر به مجازات های و جریمه های گوگل می شود.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/طراحی-سایت-سئو/item/801-google-penalties.html

 

 


یکشنبه 92 دی 15 , ساعت 2:36 عصر

 

Presentate قصد دارد ساخت معرفی نامه و یا پرزنتیشین را در وب آسان سازد که این فایل قابلیت به اشتراک گذاری نیز دارد.

ساخت معرفی نام توسط Presente بسیار آسان می باشد

Presentate کاربران را قادر می سازد پرزنتیشن های خود را در مرورگر و با قابلیت به اشتراک گذاری در هر وسیله ای بسازد. این برنامه توسط Faruk Ate و Justin Hileman ساخته شده. آنها قصد داشتند سیستم پرزنتیشنی را طراحی نمایند که بهترین در سطح وب باشد, و HTML5 به آنها این اجازه را داد تا این سیستم را راه اندازی نمایند.

File API و History API دو تا از امکانات HTML5 دیده شده در نرم افزار هستند, فول صفحه و امکان انواع مختلف فایل. آنها اعلام می نمایند که مشکلی که آنها با آن در حال حاضر روبرو هستند "پشتیبانی از مرورگرهای مختلف برای نوع داده های مختلف و مقداردهی ها".

نمایش به صورت تمام صفحه همچنین مشکلاتی دارد: آنها همچنین این مورد را اعلام نموده اند. آنها همینطور اعلام نموده اند آنها با استفاده از قابلیت های html5 سعی در کامل تر کردن این نرم افزار ساخت پرزنتیشن دارند.

منبع:http://sitedesign.joomir.com/html-در-طراحی-سایت/item/685-ساخت-پرزنتیشن-توسط-ابزار-html5.html

 

 


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ