سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداى سبحان روزى درویشان را در مالهاى توانگران واجب داشته . پس درویشى گرسنه نماند جز که توانگرى از حق او خود را به نوایى رساند . و کردگار ، توانگران را بازخواست کند از این کار . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 94 مهر 13 , ساعت 9:45 صبح

سال 2014 به فراز و نشیب های بسیار به پایان رسید و هم اکنون در سال 2015 هستیم. در این مقاله سعی داریم آینده بازاریابی اینترنتی را در سال 2015 پیش بینی نماییم تا از این طریق بتوانیم روش های بهتری را در جهت کسب و کار اینترنتی خود اتخاذ نماییم. در این سال شما می بایست برنامه ریزی مجدد برای بازاریابی اینترنتی و دیجیتال خود انجام دهید تا از هزینه و زمان خود بهترین نتیجه را بگیرید و تمرکز خود را بر آنهایی بگذارید که به روز تر بوده و در جوامع اینترنتی امروزی تاثیر بیشتری می گذارد.

 

تحقیق و تفحص

بهتر است علمی تر کار نموده و بر روی مشتریان خود و نیازهای ایشان بررسی بیشتری انجام دهید. قبل از شروع هر کاری نیازهای مشتریان خود را گردآوری نموده و در جهت رفع نیازهای ایشان برنامه ریزی نمایید. مطالب و ساختار وب سایت را به توجه به نیاز مشتریان خود ایجاد نمایید. تمامی جنبه های کاری خود را پوشش دهید تا سوالات کاربران در زمینه شغلی شما در وب سایت شما مرتفع گردد و کاربر وب سایت تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از وب سایت شما به راحتی بدست آورد.

بازاریابی ویدئو

با توجه به افزایش سرعت اینترنت در سال های اخیر و مخصوصا سال 2015 کاربران اشتیاق بیشتری به رویت فایل های ویدئویی در محیط اینترنت پیدا نموده اند و با توجه به آنکه ویدئو و تصاویر یکی از بهترین راه هایی انتقال مطلب می باشد بازاریابی از طریق فایل های اینترنتی در محیط اینترنت بسیار رونق پیدا کرده است. امروزه به اشتراک گذاری ویدئو و بازاریابی از طریق آن یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی می باشد و با توجه به انتقال راحتر مطلب از طریق ویدئو نسبت به متن تاثیر بیشتری بر روی کاربران خواهد داشت.

سئو

سئو یکی از راه های بازاریابی از طریق وب می باشد که به عنوان بهترین روش بازاریابی اینترنتی به شما می آید و به طور کلی متمایز از قبل شده و هم اکنون برای آنکه در نتیجه جستجوهای موتورهای جستجو نظیر گوگل جایگاه مناسبی داشته باشید در کنار وب سایت خوب و بهینه سازی شده می بایست مطالب مناسب و همچنین برند خوبی داشت. گوگل هم اکنون ارزش بیشتری برای برندها در نظر می گیرد و هم اکنون به جای تمرکز بر کلمات کلیدی بهتر است بر روی معرفی شرکت خود به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه شغلی خود تلاش نمایید. برای رسیدن به این هدف در کنار داشت وب سایت خوب و سئو مطالب وب سایت نیز می بایست در جهت برند سازی مجموعه ارائه گردند. برای معرفی برند خود می بایست از تمامی روش های تبلیغات چه در محیط اینترنت و چه در خارج از آن بهره ببرید.

شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی بسیاری به وجود آمده اند که تقریبا هر کاربر در اینترنت عضو یکی از آنها می باشد و روز به روز کاربران جدیدی به این شبکه های اجتماعی اضافه می شوند و بنابراین عضویت و فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی بسیار مهم تر از قبل شده است. با توجه به حجم گسترده استفاده کنندگان از شبکه های اجتماعی و افزایش گسترده کاربران آن، تاثیر آن بر بازاریابی اینترنتی بسیار بیشتر از قبل می باشد. بنابراین برای آنکه بازاریابی اینترنتی موفقی داشته باشید به شما توصیه می گردد هر چه می توانید شبکه های اجتماعی خود را فعال تر نگاه دارید.

سورس:

بازاریابی اینترنتی در سال 2015


شنبه 94 مهر 4 , ساعت 12:4 عصر

با توجه به تقاضای بسیار مشتریان دارکوب پلان خرید یک وب سایت کامل فقط با قیمت 250 هزار تومان عرضه می گردد که شامل ثبت دامنه، اختصاص 100 مگابایت هاستینگ، پیاده سازی وب سایت، امن سازی و آموزش پنل کاربری و پشتیبانی یکساله آن می باشد که این روش در حقیقت ارزانترین روش راه اندازی وب سایت می باشد.

در این روش وب سایت بر اساس قویترین قالب آماده جوملا به نام Purity III که توضیحات آن در http://bit.ly/cheapestwebdesign آمده پیاده سازی می گردد که قالبی بسیار قدرتمند می باشد که به طور کامل بهینه سازی شده و سازگار با سایزهای مختلف نمایشگر صفحه می باشد. دامنه نیز به دلخواه خریدار ir و یا com می تواند باشد و در این روش 100 مگابایت فضا از سرور لینوکس به این سایت اختصاص داده می شود که توضیحات آن در http://bit.ly/host100 آمده است.

وب سایت یک ساعت پس از پرداخت مبلغ آماده خواهد بود و کارفرما می بایست در دفتر دارکوب جهت آموزش پنل کاربری حضور پیدا کند. آموزش پنل کاربری بین یک الی دو ساعت زمان می برد و پس از این آموزش وب سایت یک سال پشتیبانی خواهد داشت که در مرحله پشتیبانی مشکلات وب سایت رفع خواهد گردید و در صورتی که در نحوه کار با کنترل پانل سوالی برای کارفرما پیش بیاید می تواند با دارکوب تماس گرفته و نحوه انجام را از کارشناسان پشتیبانی دارکوب سوال نماید.

مزایای خرید وب سایت به این روش

خرید وب سایت به این روش مزیت های خود را دارد که در زیر به آن اشاره می نماییم:

  • سریع آماده شدن وب سایت یکی از مهترین مزیت های این روش می باشد که در این روش یک ساعت پس از پرداخت مبلغ وب سایت آماده می باشد در صورتی که در سایر روش های طراحی وب سایت حداقل یک هفته جهت راه اندازی وب سایت زمان می برد.
  • قیمت پایین تمام شده آن یکی دیگر از مزیت های آن می باشد که در این روش یک وب سایت کامل به هزینه 250 هزار تومان تحویل داده خواهد شد در صورتی که در سایر روش ها سایت حداقل با دو برابر این هزینه بالا خواهد آماد.
  • نسخه موبایلی و ریسپانسیو بودن وب سایت یکی دیگر از قابلیت های این وب سایت می باشد در صورتی که شما برای آنکه وب سایت خود را سازگار با موبایل نمایید می بایست هزینه بسیاری پرداخت نمایید در صورتی که در این وب سایت این امکان به صورت پیش فرض وجود دارد.
  • کیفیت بالای این وب سایت از دیگر ویژگی های آن می باشد که هم ظاهر وب سایت و هم بهینه سازی های وب سایت کیفیت بسیار بالایی داشته و در نتیجه با هزینه بسیار پایین وب سایتی با کیفیت بسیار بالا در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت.

معایب این روش

  • ممکن است وب سایت های بسیاری شبیه به وب سایت شما وجود داشته باشد و ممکن است این مورد به برند شما لطمه وارد نمایید البته دقت نمایید کلیه تصاویر و رنگ بندی های موجود در این قالب وب سایت قابل تعویض هستند و می توان قالب را تا حدی از پیش فرض آن متمایز ساخت. تغییر رنگ بندی قالب و تصاویر وب سایت توسط کارفرما قابل انجام می باشد.

* دقت نمایید در این روش خرید وب سایت درج اطلاعات به عهده کارفرما می باشد و کنترل پانل وب سایت آموزش داده خواهد شد تا کارفرما بتواند مطالب وب سایت خود را در سایت بارگذاری نماید.

لینک:

وب سایت کامل فقط 250 هزار



لیست کل یادداشت های این وبلاگ