سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه بنده در دل شب با مولای خود خلوت کند و به مناجات پردازد، [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 93 خرداد 28 , ساعت 3:32 عصر

چرا ما اینستاگرام را دوست داریم

دو نوع فعالیت در دفتر دارکوب رخ می دهد که اولی فرآیندهای مربوط به شغل ماست که شامل طراحی وب سایت، سئو، آنالیز و مهندسی وب سایت و همچنین خدمات ثبت دامنه و هاستینگ می گردد. تمرکز همه در این مجموعه بر روی این موارد می باشد که البته در کنار آن فعالیت های جانبی نظیر صحبت کردن، خندیدن، خوراک خوردن و سایر موارد پیش می آید.

دقت دارکوب بر آن می باشد که پروژه های و خدمات خود را در نهایت کیفیت و دقت به مشتریان خود عرضه نماید تا رضایتمندی مشتریان خود را فراهم آورد. چیزی که مشتریان از دارکوب نمی بینند و از آن خبری ندارند نحوه اجرای کارها در شرکت می باشد. به عنوان مثال همکاران مجموعه چگونه در جلسه شرکت می نمایند و برنامه ریزی برای شروع یک پروژه به چه صورت می باشد و همچنین همکاران مجموعه در چه محیطی در حال تولید و طراحی وب سایت می باشند و سایر موارد جانبی.

به عنوان یک مجموعه، ما روش هاو آداب و رسوم اختصاصی برای پیاده سازی پروژه های خود و مدیریت شرکت داریم. در کنار معرفی خدمات و توانمندی های خود ما به مشتریان خود موارد جانبی شرکت را نمایش می دهیم.

این مورد به مجموعه این امکان را می دهد که شفاف تر عمل نماید تا اشخاص مناسب خود را جذب نماید

با معرفی روش های اجرای پروژه ها و محیط شرکت افراد و مجموعه های مرتبط به جذب دارکوب خواهند شد آنهایی که با روش کار ما موافق هستند.

اینستاگرام پشت صحنه را نمایش می دهد

توسط اینستاگرام می توانید پشت صحنه فعالیت های خود را در معرض نمایش قرار دهید. به گزارش دادن فعالیت های خود و همکاران مجموعه همه موارد به صورت شفاف به مخاطبان شما منتقل می گردد و باعث حس بهتری در آنان می گردد چیزی که در نهایت باعث نتیجه ذکر شده در خط بعدی یعنی حس اطمینان بیشتر می گردد.

همچنین باعث جلب اعتماد مشتریان می گردد

مجموعه ما یک شرکت کامل می باشد که در جهت اجرای پروژه ها و خدمات خود فعالیت می نماید و ما نحوه مدیریت و اجرای کارها را به مشتریان خود نشان می دهیم. و ما از طریق صفحه Instagram خود اقدام به معرفی خود و مرام شرکت می نماییم. این مورد باعث درک درست مشتریان از ما می گردد و اینکه با شناخت بهتری می توانند با دارکوب فعالیت نمایند. در حقیقت هر چه در کار خود شفاف سازی بیشتری نمایید مشتریان شما با اعتماد بیشتری با شما برخورد خواهند نمود چیزی که باعث رونق کسب و کار مجموعه خواهد گردید.

یک تصویر می تواند هزاران منظور را برساند

اینستاگرام شبکه اجتماعی تصویری می باشد و کاربران در آن می توانند فقط تصاویر خود را بارگذاری نمایند. تصاویر می توانید با استفاده از تصاویر برای معرفی خود و خدمات خود حس بهتری در کاربران خود ایجاد نمایید و با آنان ارتباط عاطفی بیشتری برقرار نمایید. یک تصویر می تواند به مانند یک مقاله کامل عمل نماید و حس شما را به کاربر منتقل نماید. کاربران بسیاری علاقه بیشتری به درک موارد از تصاویر دارند تا متون.

امکان اعلام بهتر رویدادها

هر شرکتی رویدادهای خاصی به مانند شرکت در نمایشگاه و برگزاری سمینار دارد که از طریق اینستاگرام رویدادهای خود را بهتر می توانید پشتیبانی خبری نمایید و کاربران و مشتریان خود را در جریان رویداد خود بگذارید.

سورس:

 اینستاگرام را دوست داریم 

 


یکشنبه 93 خرداد 25 , ساعت 11:40 صبح

از گوگل پاندا نترسید، دنیای سئو بعد از پاندا

در February 2011 گوگل الگوریتم جدیدی معرفی نمود که نمایش سایت های بسیاری را در نتایج جستجو تحت تاثیر قرار داد. هنوز پس از گذشت سه سال از آن زمان هنوز از آن صحبت می نمایند. به مانند سایر به روز رسانی های گوگل هدف این به روز رسانی نیز ارائه نتایج با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

زمان آن رسیده که از پاندا نترسید

بعد از گذشت سه سال، می بایست نگرانی در مورد پاندا را از خود دور نمایید. گوگل پاندا جزئی از به روز رسانی های اتوماتیک گوگل شده و پیوسته در حال به روز رسانی می باشد تا گوگل بهترین نتایج را به کاربران ارائه نماید. در زیر دلایلی را برای شما بیان می نمایم که به چه دلیل شما نباید نگران پاندا باشید:

  • همانطوری که گوگل اعلام نموده 500 به روز رسانی جدید در زمانی که پاندا منتشر گردید توسط گوگل بر روی موتور جستجوی خود انجام گردید و نگران یک الگوریتم از 500 الگوریتم نتیجه ای ندارد
  • گوگل پیوسته در حال به روز رسانی خود برای ارائه بهترین نتایج است و نیازی نیست شما کاری انجام دهید. در February 2014 تمام سایت های ویدئوی رنک بسیاری از دست دارند که گوگل این مورد را رفع نمود و بعد از دو هفته رنک به حالت قبلی بازگشت.
  • گوگل اعلام می نماید که پس از این نگران پاندا نباشید

موتورهای جستجو پیوسته در حال تغییر هستند

موتورهای جستجو پیوسته در حال تغییر هستند و این به روز رسانی ها را به طراحان و برنامه نویسان وب اعلام نمی نمایند. در صورتی که تمام زمان خود را بر روی برای بالا بردن رنک سایت در موتور جستجو بر روی سئو بگذارید موضوع برای شما بسیار گیج کننده خواهد شد. این به آن معنا نیست که سئو را به طور کامل می بایست کنار بگذارید. در عوض شما می بایست چیزی را ارائه نمایید که مشتریان شما به آن نیازمندند. گوگل این مورد را کیفیت مطلب نامگذاری نموده چیزی که به مفهوم ارائه اطلاعات مورد نیاز کاربران در زمینه شغلی است. در حقیقت به جای آن که صفحات وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی نمایید می بایست صفحات وب سایت را برای مشتریان خود ایجاد نمایید. حقیقت آن است که الگوریتم ها پیوسته در حال تغییر هستند و در برخی از زمان ها موتورهای جستجو تغییرات بزرگتری می نمایند. با تمرکز بر جنبه های مختلفی از موتورهای جستجو خود را محدود می نمایید.

گوگل نتایج را کنترل می نماید

گوگل پیوسته نتایج ارائه شده توسط خود را کنترل می نماید و در صورت نیاز آنها را بهینه سازی می نماید. مانند همانند اتفاقی که در 2014 افتاد و سایت های بسیاری رنک خود را از دست دادند و گوگل پس از دو هفته مشکل به وجود آمده را برطرف نمود. در حقیقت نیازی نیست تمرکز خود را بر روی سئو سایت بگذارید زیرا انجام این کار بیهوده است. برخی از سئو کاران فقط زمان و پول شما را هدر می دهند و موارد انجام شده توسط آنان برای سایت شما بیهوده می باشد. در صورتی که سایت شما رنک از دست داده بهتر از در سایت خود به ارائه مطالب مورد نیاز کاربران خود اقدام نمایید. تنها به این صورت است که می توانید نتیجه مناسبی بگیرید.

تنها چیزی که شما می بایست نگران آن باشید محتوای وب سایت است

قبلا نیز گفته ام و دوباره تکرار می نمایم محتوای خوب و مناسب برای کاربران خود ایجاد نمایید. مشتریان خود را بشناسید و نیازهای آنان را درک نمایید و برای رفع نیازهای آنان مطلب ایجاد نمایید. سعی نمایید مقالات کاملی ایجاد نمایید تا جنبه های مختلف موضوع را تحت پوشش قرار داد. شما با مشتریان خود در ارتباط هستید و نیازها و مشکلات آنان را می شناسید. با تمرکز بر این دانسته ها مطالب وب سایت خود را ایجاد نمایید. چند نکته را برای شما ذکر می نمایم

  • سعی نمایید مطالب کامل ارائه نمایید ،هر چه مطلب کامل تری داشته باشید در موتورهای جستجو رتبه بهتری می گیرد. البته سعی نمایید مطلب خود را بخش بندی نمایید زیرا برخی از کاربران زمان کافی برای مطلب کامل را ندارند.
  • مطالبی ایجاد نمایید که کاربران شما به آن نیازمندند و به دنبال مطالب که برای شما رنک بیشتری دارد نباشید
  • صفحات سایت خود را از همه نظر بررسی نمایید. از نظر محتوا، گرامر، تصاویر و سایر موارد. سعی نمایید مطلب مرتبی ایجاد نمایید تا حس خوبی در خواننده ایجاد نماید

در صورت نیاز به مشاوره رایگان در زمینه سئو با دارکوب تماس حاصل فرمایید

منبع : http://webdesign.about.com/od/seo/fl/seo-after-panda.htm

آدرس:

  دنیای سئو بعد از پاندا گوگل

 


چهارشنبه 93 خرداد 21 , ساعت 11:0 صبح
درس هایی برای بازاریابی اینترنتی دیجیتالی موفق در سال 2014

سال 2013 به پایان رسیده و هم اکنون در سال 2014 هستیم. در سال پیش متوجه شدیم و بازاریابی دیجیتالی تاثیر بسیار مثبتی بر روی کسب و کار شرکت ها دارد. با در نظر گرفتن مواردی که سال پیش تجربه نمودم امروز مواردی را برای شما جهت بهبود شیوه های بازاریابی در سال جدید ارائه می نمایم. در سال 2013 60% از بازاریابان انتظار آن شرکت خود را بیشتر به سمت استفاده از بازاریابی اینترنتی و دیجیتالی سوق می دادند. در سال 2013 به میزان 43% ایمیل ها توسط موبایل و 32% توسط کامپیوتر و 25% توسط وبمیل رشد دریافت داشته. در سال 2013 باز کردن ایمیل توسط موبایل 80% رشد داشته. زمانی که کاربران در شبکه های اجتماعی توسط موبایل می گردند در پینترست سه برابر مطالب را به اشتراک می گذارند و در توئیتر 66% مطالب را بیشتر توئیت می نمایند و در فیس بوک 39% بیشتر در مباحث شرکت می نمایند. امروز در حدود 72% از کاربران اینترنت در شبکه های اجتماعی عضو هستند و 68% مشتریان قبل از خرید از شرکتی شبکه اجتماعی شرکت را بررسی می نمایند و بعد خرید خود را انجام می دهند. 87% بازاریابان از شبکه های اجتماعی برای ارائه مطالب خود استفاده می نمایند. تولید کنندگان محتوا 50% بودجه خود را بر ایجاد لینک به محتوای خود اختصاص می دهند. 70% بازاریابان اعتراف می نمایند که بازاریابی از طریق تولید محتوا آگاهی شغلی و برندی آن ها را بالا برده است. میزان بازاریابی از طریق تولید محتوا در 3 سال اخیر 300% رشد داشته است. 25% از بودجه بازاریابی صرف ایجاد محتوا، ارائه و معرفی آن می شود. بازاریان برای سئو سایت مطالب مختلفی تولید می نمایند که 79% این مطالب در صفحات وب سایت، 74% در شبکه های اجتماعی و 68% در بلاگ ها، 14% در برنامه های موبایل، 11% در مجله های دیجیتالی و 8% در پادکست ها ارائه می شود. از هر 10 شرکت 6 شرکت قصد دارد در زمینه سئو سرمایه گذاری بیشتری نماید. 70% کاربران که در موتورهای جستجو در جستجوی مطلبی هستند بر روی نتایج جستجوی طبیعی کلیک می نمایند. 83% از شرکت هایی که در اینترنت فعال هستند از روش تبلیغات کلیکی استفاده می نمایند. با توجه به موارد و آمارهای موجود در بالا می توان برای روش های بازاریابی نوین در سال 2014 نتیجه گرفت:

بازاریابی ایمیلی

با توجه به آمارهای موجود مشخص است کاربران امروز از موبایل بیشتر از هر وسیله ای برای دریافت ایمیل استفاده می نمایند. دقت نمایید ایمیل های تبلیغاتی شما در موبایل ظاهر مناسبی داشته باشد و کاربر بتواند به راحتی عملیات لازم را از طریق موبایل انجام دهد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

با توجه به آنکه هم اکنون 68% از مشتریان شبکه های اجتماعی شرکت را قبل از انجام خرید بررسی می نمایند، فعال سازی شبکه های اجتماعی و فعالیت در آن به امر مهمی تبدیل شده است. برای شرکت هایی که هنوز در شبکه های اجتماعی فعال نیستند بسیار لازم است که هم اکنون فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی آغاز نمایند. بدون بهینه سازی شبکه های اجتماعی و فعال بودن آن انتظار رشد در فروش را نداشته باشید.

بازاریابی از طریق ایجاد محتوا

کاربران در اینترنت اهمیت این مورد را در سال 2013 دانسته اند و همچنین در صورتی که شما رشد 300% بازاریابی محتوایی را در 3 سال اخیر در نظر بگیرید، اهمیت استفاده از این روش برای شما معین می گردد. در صورتی که شروع به تولید محتوا ننموده اید هم اکنون زمان آن رسیده که این کار را آغاز نمایید. در صورتی که شرکتی قصد بهبود حضور خود در محیط اینترنت و کسب اعتبار را داشته باشد استفاده از این روش بسیار مهم می باشد.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

زمانی که موضوع بحث بر سر کلیک شدن از طریق موتورهای جستجو می باش، سئو و بهینه سازی سایت مهمترین موضوع است. در حدود 70% از کاربرانی که در اینترنت جستجو می نمایند بر روی نتایج جستجوی طبیعی کلیک می نمایند. در صورتی که به سئو توجه ننموده اید پس امکان مهمی را در زمینه شغلی خود برای رشد شرکت از دست داده اید و متعاقب آن تعداد کلیک های کمتر و مشتریان نصیب شما شده.

تبلیغات کلیکی

با استفاده از تبلیغات کلیکی شاهد رشد چشم گیری در افزایش فروش خود خواهید داشت. برای انجام این کار هیچ زمان دیر نیست و در صورتی که بودجه انجام این کار را دارید در سایت های مرتبط این کار را انجام دهید.

منبع:

بازاریابی اینترنتی دیجیتالی موفق در سال 2014


شنبه 93 خرداد 17 , ساعت 12:47 عصر


هنگامی که شما محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین بفروش می رسانید اعتماد مشتری شما نقش مهمی در کسب و کار آنلاین شما خواهد داشت. خریداران آنلاین اینترنتی می خواهند بدانند و مطمئن شوند که اطلاعات کارت اعتباری آنها یا اطلاعات بانکی آنها در دست های مطمئنی باشند. آنها می خواهند مطئن باشند که شما ارزش حفظ حریم خصوصی و امنیتی آنها را خواهید داشت. SSL یک نوع پروتکل است که به شما کمک می کند تا از اطلاعات شخصی و یا اطلاعات پرداختی که مشتریان در وب سایت شما وارد می کند امن باشد محافظت کنید. پروتکل SSL بسیار مهم میباشد برای سایت های تجاری الکترونی , بانک ها , سایت های اجتماعی , سایت های که نیاز به وارد کردن اطلاعات مهم و یا هر سایت دیگری که انتقال اطلاعات مهم بین میزبان یا همان هاست و سرویس دهنده وب را داشته باشد.آیا هاست دارکوب ارائه دهنده گواهینامه SSL میباشد؟شرکت هاست دارکوب ارائه دهنده SSL به ا شتراک گذاشته شده رایگان با تمام پکیج های هاستینگ لینوکس خود میباشد. منافعی که در پی گواهینامه به اشتراک گذاشته شده SSL وجود دارد این است شما می توانید یک گواهینامه ثبت شده برای امن کردن مطالب خود بدون نیاز به خرید یک گواهینامه ثبت شده برای دامنه یا زیر دامنه خود را داشته باشید. گواهینامه SSL به اشتراک گذاشته شده دارکوب با استفاده از رمزگذاری (encryption ) 128 بیتی میباشد. گواهینامه SSL به اشتراک گذاشته شده تنها می تواند زمانی مورد استفاده قرار بگیرد که شما از یک حساب هاستینگ دارکوب که بروی یک آدرس IP به اشتراک گذاشته شده استفاده کنید. لطفا توجه داشته باشید که ما SSL به اشتراک گذاشته شده بر روی پکیچ های هاستینگ ASP ارائه نمی دهیم. اما شما می توانید یک گواهینامه SSL ثبت شده با قیمت 25$ سالانه از ما خریداری کنید و ما آن را بروی IP خودتان نصب خواهیم کرد.SSL خصوصی چگونه میباشد؟بله شما می توانید از یک SSL خصوصی در دارکوب استفاده کنید. با این حال ویژگی های SSL خصوصی نیاز دارد تا وب سایت شما بروی یک IP اختصاصی هاست شده باشد که این ویژگی هاست بروی IP اختصاصی سالانه هزینه 24$ اضافی بر هزینه میزبانی یا هاستینگ خود خواهد داشت. شما می توانید یک گواهینامه SSL خصوصی با قیمت 24$ سالانه از شرکت دارکوب یا هر شرکت معتبر ارئه دهنده گواهینامه SSL خریداری کنید. اگر شما در حال حاظر یک SSL دارید ( یا شما نیاز به داشتن SSL را دارید ) با بخش پشتیبانی دارکوب تماس بگیرید و آنها آن را به صورت مجانی برای شما نصب خواهند کرد.بر مدیریت SSL/TLS در سی پنل دارکوب برای ایجاد و مدیریت گواهینامه SSL کلیک کنید. همچنین می توانید در بخش مقالات چگونگی نصب SSL را مطالعه کنید.

لینک:

گواهینامه SSL هاست دارکوب


شنبه 93 خرداد 10 , ساعت 10:47 صبح

کتاب رایگان آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت - به روز رسانی دائمی

دارکوب در حال آماده سازی کتاب رایگان سئو می باشد که پیوسته اطلاعات جدید به آن اضافه می گردد و در حقیقت یک کتاب "به روز شونده" می باشد. تدوین این کتاب از 18 فروردین ماه 1392 توسط احمد بالوی پور آغاز گردیده است که دائما در حال به روز رسانی می باشد. به روز رسانی های این کتاب در صفحه پروفایل گوگل پلاس Ahmad Balavipour منعکس می گردد و بهتر است این پروفایل را به لیست دوستان خود در گوگل پلاس اضافه نمایید. احمد بالوی پور از طراحان و برنامه نویسان با سابقه کشور و فارغ التحصیل از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی می باشد که از سال 1381 تا کنون فعالیت خود را در زمینه طراحی وب، خدمات دامنه و هاستینگ، سئو و بهینه سازی وب سایت آغاز نموده و تا کنون در حدود 2000 وب سایت پیاده سازی نموده است.

برای رویت مقاله به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://sitedar.com/blog/15-seo.html

دانش سئو علمی است که پیوسته در حال تغییر می باشد و می بایست دانسته های خود را در این زمینه دائما به روز رسانی نمایید و این به آن دلیل است که موتورهای جستجو در حال به روز رسانی خود برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین مطالب هستند و الگوریتم هایی را راه اندازی می نمایند تا سایت های بی کیفیت رنک خود را در موتورهای جستجو از دست دهند. به روز بودن در زمینه سئو باعث می شود زحمات شما در راه اندازی و نگهداری وب سایت بر باد نرود و از زما، هزینه و زحمات خود بیشترین نتیجه را بگیرید.

در حقیقت سئو ارائه بهترین اطلاعات به بهترین روش ممکن می باشد تا کاربر با سایت ارتباط برقرار نمایید.

مطالب جدید به این مقاله در حال افزودن می باشد که این کتاب اخبار دنیای سئو را نیز در بر می گیرد. مواردی که در این کتاب به روز شونده ارائه می شود اعم از:

  • اصول و قواعد اولیه
  • اخبار جدید در این زمینه
  • الگوریتم های جدید موتورهای جستجو
  • آخرین و صحیح ترین روش های بک لینک سازی
  • روش های کسب و کار در شبکه های اجتماعی
  • برند سازی و مواردی که خارج از کار سئو می بایست رعایت شود
  • بازاریابی اینترنتی و روش های آن

مطالب بخش "کد نویسی" این مقاله نیاز به دانش اولیه طراحی وب دارد و خواندن آن برای اشخاصی که پیش زمینه ای در مورد طراحی وب سایت ندارند توصیه نمی شود. اما در صورتی که دانش این کار را ندارید و کار ساخت وب سایت شما توسط شخص دیگری انجام می شود ، می توانید موارد ذکر شده را از طراح و برنامه نویسی خود درخواست نمایید.

چه طراح وب سایت باشید و یا مشتری شرکت ارائه کننده خدمات خواندن و پیگیری به روز رسانی های این مقاله را در آدرس http://sitedar.com/blog/15-seo.html به شما توصیه می نماییم. می توانید پیگیری به روز رسانی های جدید مقاله را با اضافه کردن پروفایل Ahmad Balavipour به لیست دوستان خود در گوگل پلاس انجام دهید.

در پایان

شرکت های بسیاری رنک وب سایت خود را به دلیل استفاده از روش های قدیمی از دست داده اند، حال آنکه آن روش ها در موتورهای جستجو ارزش خود را از دست داده اند و یا حتی ممکن است اثر منفی بر روی سایت حتی گذاشته باشند. به روز بودن در زمینه سئو این امکان را به شما می دهد تا فعالیت خود را در زمینه درستی در جهت جلب اعتماد موتورهای جستجو هدایت نمایید و فعالیت شما باعث افزایش رنک وب سایت شما در موتورهای جستجو گردد. چیزی که باعث افزایش ترافیک وب سایت شما از سمت موتورهای جستجو و در نتیجه رونق کسب و کار اینترنتی مجموعه می گردد.

منبع:

کتاب رایگان آموزش سئو و بهینه سازی صفحات وب سایت 

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ