سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیرخواهی، دوستی به بار می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 92 دی 15 , ساعت 9:23 صبح

 

با گذشت بیش از نیمی از سال 2013 الگوهای جدیدی در طراحی وب به وجود آمده اند. بعضی از این الگوها از سال قبل پایه گذاری شده بودند و برخی نیز در سال جدید ایجاد شدند. در صورتی که یک طراح وب حرفه ای هستید و یا یک شرکت کوچک دارید دانستن این موارد به شما کمک خواهد نمود که سایت خود را بهتر طراحی نمایید

محتوا اول

طراحان سایت توجه بیشتری به مطالبی که کاربران به آن علاقه نشان می دهند دارند و طراحی سایت را بر اساس آن اطلاعات انجام می دهند تا اینکه سایتی طراحی نمایند و اطلاعات را در قالب سایت بارگذاری نمایند. طراحی سایت بر اساس محتوا بر این مبنا پیاده سازی شده که کاربر به راحترین روش به اطلاعات درخواستی خود برسد. طراحی سایت با توجه به محتوای سایت موردی است که باعث می شود سایت بازدید کننده بیشتری به دست آورد تا طراحی سایت و بعد پر کردن محتوای آن.

طراحی منعطف

طراحی منعطف بر پایه پیاده سازی سایت انعطاف پذیر می باشد که سایت در مرور توسط سایر وسایل نظیر موبایل و در سایزهای مختلف نمایش درستی داشته باشد. رشد روز افزون استفاده کاربران از موبایل، تبلت و سایر وسائل الکترونیکی در مرور وب طراحان را به این سمت سوق داد که سایتی طراحی نمایند که در این وسائل و همچنین سایزهای مختلف نمایش درستی داشته باشد.

Metro

با انتشار ویندوز نسخه 8 و مطرح شدن مسائلی به مانند ارائه محتوا قبل از هر چیزی وب سایت های بسیاری قالب خود را به مانند قالب Metro پیش فرض ویندوز 8 طراحی نمودند. Metro طراحی است که در آن آیتم های محتوا به باکس هایی در سایزهای مختلف تقسیم بندی شده , که با تصویر ، آیکون تزئین شده است.

پشتیبانی Retina

Apple نمایش Retina خود را برای iPhone 4, iPad, و MacBook Pro در سال 2012 معرفی نمود. نمایش Retina نوع نماشی می باشد که شرکت apple برای صفحات کریستالی نمایشی خود طراحی نموده است. Apple ادعا می نماید نمایش Retina از نظر کیفیت پیکسلی به گونه ای است که چشم انسان قادر به رویت پیکسل های آن نیست. طراحان وب بسیاری کیفیت تصاویر و فایل های css خود را به گونه ای طراحی نمودند تا از این قابلیت پشتیبانی نماید. Retina.js راه دیگری برای ارسال تصاویر با کیفیت به مرورگرهای apple می باشد.

اسکرول نامحدود

شبکه های اجتماعی بسیاری از اسکرول نامحدود پشتیبانی می نمایند - قابلیت اینکه صفحه مطالب بیشتری را نمایش دهد زمانی که اسکرول کاربر به انتهای صفحه برسد. اسکرول نامحدود به این دلیل طراحی شده که دیگر نیاز نباشند کاربران برای رویت سایر موارد صفحه جدید بازنمایند و به این ترتیب .

Parallax

یک روش اسکرولینگ که در سال 2012 مطرح شد, و امسال نیز مطرح بود, "Parallax," می باشد هنگامی که دو آیتم به طور موازی با سرعت متفاوت حرکت می کنند. با پشتیبانی مرورگر از این قابلیت, Parallax برای اجرا در صفحات وب سایت محبوب تر شد.

سایت های تک صفحه ای

تمرکز بر پایه طراحی محتوا اول و همچنین اسکرول نامحدود منجر به ایجاد وب سایت های تک صفحه ای گردید. این سایت ها گرافیک کمتری دارند و فقط به ارائه مطالب سایت می پردازند و کاربر در همان تک صفحه می تواند تمام موارد مورد نیاز خود را بیابد.

پس زمینه تصویر و یا ویدئو کامل

در سال پیش تصاویر پس زمینه بسیار بزرگ محبوب شده بود. امسال به علاوه استفاده از تصاویر بزرگ برای پس زمینه استفاده از ویدئو برای پس زمینه مورد توجه طراحان وب قرار گرفته. سایت های بسیاری ویدئو های مرتبط را در پس زمینه سایت خود قرار می دهند به جهت جنبه بصری معرفی آن.

طراحی نظیر نرم افزارها

طراحی سایت شبیه به نرم افزارهای موبایل تا حد زیادی در بین طراحان وب محبوبیت پیدا کرده. طراحی سایت شبیه به طراحی نرم افزارها باعث می شود طراحی سایت در سایر ابزارها نیز به درستی نمایش داده شود و به این روش در زمان برای طراحی سایت نسخه موبایل و سایر وسائل مرور وب صرفه جویی می گردد.

افکت های CSS3

با توجه به امکانات جدید و گسترده css3 طراحان امکانات بسیاری برای پیاده سازی افکت های جدیدتر از طریق css3 یافتند. CSS3 به طراحان این اجازه را می دهد که بر روی آیتم ها سایه بیاندازند و همچنین به طراحان این امکان را می دهد که به اسکریپت های سبک ابزارهای نظیر تصاویر و فلش بسازند.

استفاده از فونت ها و تیترهای درشت

استفاده از تیترهای درشت و تفاوت سایز در وب مورد محبوبی شده. در این نوع طراحی که بر پایه ابتدا محتوا می باشد کاربر به آسانی خواهد توانست موضوع صفحه ای که در آن قرار دارد را درک نماید.

طراحی المنت ها به صورت کروی

طراحان وب بسیاری از اشکال دایره ای شکل به جای اشکال مستطیلی و گوشه های گرد استفاده نمودند . دایره ها همچنین در طراحی "Metro" استفاده می شوند.

فید کردن

در این سال تمایل به فید نمودن آیتم های موجود در صفحه بیشتر شده به طوری که در صفحات کمتر از افکت های دیگر استفاده می شود و استفاده از این افکت نیز به دلیل خوانایی محتوا می شود.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/690-12-گرایش-طراحی-وب-در-سال-2013.html

 

 


شنبه 92 دی 14 , ساعت 11:55 صبح

چگونه از کلمات کلیدی برای سئو وب سایت استفاده نماییم

بهینه سازی کلمات کلیدی روشی برای یافتن مطالب وب سایت شما می باشد, هم در زمانی که کاربر در سایت و هم در موتورها جستجو می نماید. بهتر است روش استفاده از کلمات کلیدی را در صفحات وب سایت بدانید تا از مقالات سایت خود نتیجه بهتری بگیرید. بهینه سازی کلمات کلیدی در سایت شما به بهتر پیدا شدن سایت و صفحات آن در موتورهای جستجو کمک می نماید. رعایت این اصول برای سئو وب سایت بسیار مهم می باشد پس آنها را از یاد نبرید.

بهینه سازی کلمات کلیدی: کلمات کلیدی را در کجا قرار دهیم

برای تمرکز صفحه بر کلمات کلیدی خاصی, شما می بایست آن را در بخش های مختلف صفحه قرار دهید. جدا از صفحات اصلی سایت که دارای چندین کلمه کلیدی می باشند سایر صفحات می بایست بر روی یک کلمه و جمله کلیدی تمرکز نماید.

پس از آنکه مهترین کلمه کلیدی خود را انتخاب نمودید, می بایست آن را در بخش های زیر قرار دهید:

در عنوان هر صفحه

مهترین مکانی که کلمه کلیدی مورد نظر را می بایست قرار دهید عنوان صفحه می باشد و این مورد برای سئو وب سایت مهترین مسئله می باشد.

نمونه هایی از عنوان بهینه سازی شده برای صفحه اصلی:

  • Electronics, Cars, Fashion, Collectibles, Coupons and More Online Shopping | eBay
  • Shoes, Clothing, and More | Zappos.com
  • Shop clothes for women, men, maternity, baby, and kids | Gap

نمونه هایی از عناوین بهینه سازی شده برای صفحات داخلی:

  • Electronics | eBay
  • Popular Men"s Shoe Styles | Zappos.com
  • Womens Clothes: jeans, tops, skirts, dresses, pants | Gap

عناوین بهینه سازی شده مشخصات خاصی دارند:

  • از عناوین تکراری خودداری نمایید: هر صفحه از سایت می بایست برای یک کلمه کلیدی بهینه سازی شده باشد پس از کلمات کلیدی غیر مرتبط استفاده ننمایید
  • عنوان می بایست کمتر از 70 کاراکتر طراحی شود
  • برند را در انتهای عنوان قرار دهید.
  • اصول نقطه گذاری و فاصله گذاری را بین برند و کلمات کلیدی رعایت نمایید

در تگ توضیحات هر صفحه

بخش بعدی که کلمات کلیدی را می بایست در آن استفاده نمایید تگ توضیحات می باشد. این بخش توضیحاتی می باشد که در موتور جستجو نمایش داده می شود, و یا زمانی که صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید. این توضیحات می بایست برای کاربران نوشته شود و نه برای موتورهای جستجو, شما حتی الامکان می بایست کلمات کلیدی خود را استفاده نمایید. توضیحات خود را به گونه ای درج نمایید تا کاربر بر روی لینک شما کلیک نماید. توضیحات بهینه سازی شده در حدود 150 کاراکتر می باشد. توضیحات بلندتر در گوگل به صورت سه نقطه نمایش داده می شود(...).

در بدنه متن اصلی شما

از کلمه کلیدی خود در حدود 2-3 بار استفاده نمایید, یک مورد حتما در پاراگراف اول استفاده نمایید. موتورهای جستجو به مواردی که در ابتدا باشند بیشتر اهمیت می دهند. بهتر از مقاله شما حداقل 300 کلمه باشد. سعی کنید در بدنه مطالب از مترادف های کلمه کلیدی نیز استفاده نماید و انجام این موارد در سئو سایت تاثیر بسیار بالایی می گذارد.

استفاده در عناوین صفحه

عناوین, که به صورت "Heading 1, Heading 2, Heading 3″, etc. و یا "H1, H2, H3″ استفاده می شوند برای بخش بندی صفحه مورد استفاده قرار می گیرند.

در عناوین خود مطلب بعدی را توضیح دهید و از کلمات کلیدی نیز استفاده نمایید. این مورد به کاربران و موتورهای جستجو کمک می نماید تا موضوع بخش مورد نظر را بهتر متوجه شوند. این مورد برای کاربران سایت نیز بسیار مناسب می باشد زیرا کاربران به راحتی می توانند تیتر مورد نظر خود را در صفحه بیابند.

در آدرس صفحه

شما می توانید کلمات کلیدی خود را در نام صفحه استفاده نمایید.

استفاده از کلمات کلیدی در نام گذاری صفحه باعث جستجو بهتر صفحه در موتورهای جستجو و همچنین بهتر به خاطر سپردن صفحه برای کاربران می شود.

در Alt تصاویر

استفاده از کلمات کلیدی در توضیحات تصاویر باعث بهتر جستجو شدن صفحه در موتورهای جستجو می شود. این موردی است که در اکثر سایت ها فراموش می شود پس با درج Alt تصاویر از رقبا پیشی بگیرید.

بهینه سازی کلمات کلیدی: تمرین نمایید

امیدوارم مقاله مورد به شما در بهینه سازی کلمات کلیدی وب سایت کمک نموده باشد. با پیروی از این دستورالعمل ها شما به نتایج بسیار می رسید: ترافیک بیشتری به سایت شما سرازیر می شود, مطالب وب سایت شما توسط موتورهای جستجو بهتر ایندکس می شود.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/طراحی-سایت-سئو/item/818-seo-keywords.html

 

 


چهارشنبه 92 دی 11 , ساعت 2:44 عصر

 

امروز سازگاری وب سایت طراحی شده با مرورگرهای موبایل بسیار مهم می باشد بنابراین تمامی طراحان سعی در سازگار سازی سایت با مرورگرهای موبایل دارند. در این مقاله به شما نحوه ایجاد منو سازگار با موبایل توسط html و css و بدون استفاده از جاوا اسکریپت آموزش داده خواهد شد. این منو قابلیت چپ چین، راست چین و وسط چین سدن را دارد. این منو با موسط اور بر روی منو باز می شود. همچنین این منو شامل مشخص کننده منو فعال می باشد. این منو در مرورگرهای موبایل و کامپیوتر سازگاری کامل دارد.

هدف

هدف این مقاله چگونگی تبدیل یک لیست منو به منو آبشاری می باشد که به فضای بسیار کنتری برای نمایش نیازمند است.

شما می توانید تمامی منوهای خود را در یک کلید قرار دهید و بدین وسیله در فضای صفحه خود صرفه جویی نمایید.

Nav HTML Markup

در بخش کد html منو توضیح داده خواهد شد. تگ <nav> برای ایجاد منو آبشاری مورد نیاز می باشد. این را در ادامه مقاله توضیح خواهم داد. کلاس current منوی فعلی که در آن هستیم را نمایش می دهد.

 <nav class="nav">
<ul> 
<li class="current"><a href="#">Portfolio</a></li> 
<li><a href="#">Illustration</a></li> 
<li><a href="#">Web Design</a></li> 
<li><a href="#">Print Media</a></li> 
<li><a href="#">Graphic Design</a></li> 
</ul> 
</nav>

CSS

کد ایجاد منوی آبشاری بسیار ساده می باشد بنابراین توضیح خاصی برای آن ندارم. فقط دقت نمایید از display:inline-block به جای float:left در تگ <li> استفاده شده. بنابراین با text-align به UL می توانید منوهای خود را راست چین، چپ چین و یا وسط چین نمایید.

/* nav */ 
.nav { position: relative; margin: 20px 0; } 
.nav ul { margin: 0; padding: 0; } 
.nav li { margin: 0 5px 10px 0; padding: 0; list-style: none; display: inline-block; }
.nav a { padding: 3px 12px; text-decoration: none; color: #999; }
.nav a:hover { color: #000; }
.nav .current a { background: #999; color: #fff; border-radius: 5px; }

وسط چین و یا راست چین

به طوری که در بخش قبل توضیح داده می شود می توانید جهت منوهای خود را عوض نمایید:

/* right nav */
.nav.right ul { text-align: right; } 
/* center nav */
.nav.center ul { text-align: center; }

پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر

تگ html5 که در این کد استفاده شده یعنی <nav> در اینترنت اکسپلورر نسخه 8 با پایین پشتیبانی نمی شود. برای پشتیبانی css3-mediaqueries.js (یا respond.js) و html5shim.js استفاده نمایید. در صورتی که نمی خواهید از این کتابخانه ها استفاده نماید می توانید <nav> را با <div> جایگزین نمایید.

<!--[if lt IE 9]>
<script src="http://css3-mediaqueries-js.googlecode.com/files/css3-mediaqueries.js"></script> 
<script src="http://html5shim.googlecode.com/svn/trunk/html5.js"></script>
<![endif]-->

Responsive

هم اکنون که می بایست این منوی ایجاد شده را با استفاده از media query سازگار با نسخه موبایل نمایید. در رزولوشن کمتر از 600px از تگ nav استفاده شده بنابراین می توان تگ <ul> را به بالای صفحه انتقال داد. تمامی <li> توسط display:none مخفی شده اند. اما .current به صورت بلاک نمایش داده می شود. اما در هاور nav کلیه <li> ها به حالت display:block خواهد بود. آیکون به .current اضافه شده تا منوی فعال مشخص گردد.  

@media screen and (max-width: 600px)
{ .nav { position: relative; min-height: 40px; }
.nav ul { width: 180px; padding: 5px 0; position: absolute; top: 0; left: 0; border: solid 1px #aaa; background: #fff url(images/icon-menu.png) no-repeat 10px 11px; border-radius: 5px; box-shadow: 0 1px 2px rgba(0,0,0,.3); }
.nav li { display: none; /* hide all <li> items */ margin: 0; }
.nav .current { display: block; 
/* show only current <li> item */

.nav a { display: block; padding: 5px 5px 5px 32px; text-align: left; } 
.nav .current a { background: none; color: #666; } 
/* on nav hover */ 
.nav ul:hover { background-image: none; } 
.nav ul:hover li { display: block; margin: 0 0 5px; }
.nav ul:hover .current { background: url(images/icon-check.png) no-repeat 10px 7px; } 
/* right nav */
.nav.right ul { left: auto; right: 0; } 
/* center nav */
.nav.center ul { left: 50%; margin-left: -90px; } }

 

 منبع:

http://sitedesign.joomir.com/css-در-طراحی-سایت/item/740-ساخت-منو-وب-سایت-سازگار-با-موبایل-توسط-css.html

 

 


چهارشنبه 92 دی 11 , ساعت 10:18 صبح

 

در صورتی که قصد راه اندازی وب سایت برای شرکت خود را دارید به جای مناسبی آمده اید. جهت طراحی سایت برای شرکت ابتدا می بایست اهداف خود را از طراحی سایت معین نمایید. قبل از شروع حتما مشخص نمایید که هدف شما از طراحی سایت چیست و قصد دارید چه نیازهایی از شرکت خود را از طریق سایت برآورده نمایید.

انتخاب دامنه و اختصاص هاستینگ نیز بخشی از یک پروژه طراحی سایت است که در موفقیت یک سایت بسیار تاثیر دارد. انتخاب نام دامنه درست و مناسب تاثیر بسیاری در موفقیت شغلی شما خواهد داشت بنابراین قبل از اقدام به ثبت دامنه حتما با متخصص سئو و بهینه سازی سایت دارکوب مشورت نمایید. هاست نیز تاثیر بسیار زیادی در عملکرد سایت دارد، زیرا سایت شما همیشه می بایست آنلاین باشد و جزو سرورهای بلاک نباشد. همچنین امنیت هاستینگ بسیار مهم می باشد و سرور می بایست از شرکت های معتبر تهیه گردد. طراحی سایت دارکوب هاستینگ های خود از شرکت hostgator که جزو بهترین برندهای هاستینگ دنیاست تهیه می نماید.

پس از مشخص شدن اهداف ساختار و طراحی مناسب را با توجه به نیازها انتخاب نمایید. می توانید قالب مناسب خود را از سایتhttp://templatemonster.com انتخاب نمایید. در این سایت طراحان سایت قالب های خود را برای فروش قرار می دهند. طرح های پیاده سازی شده در این سایت با آخرین تکنیک های روز پیاده سازی شده اند بنابراین کافی است فالب مورد نیاز مطابق با سلیقه های شما باشد. در صورتی قالب مورد نظر خود را در این سایت نیافتید می بایست با طراح گرافیک دارکوب جلسه ای داشته باشید تا نیازهای خود را اعلام نمایید و طراح براساس نیازهای شما طراحی نماید. طراح تا زمانی کار خود را ادامه می دهد تا طرح اولیه سایت مورد تایید کارفرما باشد.

پس از تایید طرح اولیه سایت، کارفرما می بایست اطلاعات کامل شرکت خود را جهت پیاده سازی صفحات داخلی سایت ارسال نماید. پس از ارسال اطلاعات از طرف کارفرما صفحات داخلی سایت تکمیل خواهد گردید و سایت برای اعلام نظر بر روی سرور اصلی بارگذاری خواهد شد. کارفرما می تواند در این مرحله تغییرات درخواستی خود را اعلام نماید. پس از اعلام نظرات از طرف کارفرما ویرایش ها توسط دارکوب انجام خواهد گردید و سایت تحویل نهایی خواهد گردید.

خدمتی که دارکوب پس از پایان پروژه انجام می دهد بهینه سازی سایت برای نمایش در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل است. به این معنا که در صورتی که کاربران در گوگل کلمه خاصی مرتبط به نام شرکت جستجو نمایند سایت شرکت در صفحه اصلی گوگل نمایش داده می شود. انجام این مورد تاثیر بسیار زیادی در رونق کسب و کار شرکت خواهد داشت.

* قبل از اقدام به طراحی سایت حتما مشاوره بگیرید تا سایت شما با هزینه کمتر، کیفیت بالاتر پیاده سازی گردد.

منبع:http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/709-طراحی-سایت-شرکتی.html

 

 


دوشنبه 92 دی 9 , ساعت 1:0 عصر

رفع عیب جوملا 1.0 در php 5.3.0

جوملا 1.0 مشکلات بسیاری در php 5.3.0 دارد که کاربران بسیاری این مشکلات را گزارش نموده اند.

هم اکنون برای وب سایت ها زمان آن رسیده به نسخه های بالاتر به روز رسانی شوند، زیرا نسخه 1.0 جوملا جزو نسخه هایی است که پشتیبانی نمی شود و باگ های بسیاری در آن وجود دارد. برای رویت آخرین نسخه جوملا به سایت رسمی http://joomla.org مراجعه نمایید.

پس از به روز رسانی نسخه php سرور به 5.3 و بالاتر مشکلات فراوانی در سایت جوملا نسخه 1.0 به وجود می آید که برای رفه مشکلات مواردی را در این مقاله برای شما بیان می نمایم. البته باز هم اعلام می نمایم که حتما جوملای خود را به آخرین نسخه به روز رسانی نمایید.

برای سازگاری جوملا 1.0 با php 5.3 موارد زیر را می بایست در سایت انجام دهید

در صورتی که مطالب در اکثر صفحات سایت نمایش داده نمی شود فایل Function.php موجود در آدرس /public_html/includes/Cache/Lite باز نموده.

جا گذاری نمایید:

 $arguments = func_get_args();

با

 $arguments = func_get_args();
$numargs = func_num_args();
for($i=1; $i < $numargs; $i++){
$arguments[$i] = &$arguments[$i];
}

برای رفع مشکل تماس با ما جوملا VCARD.CLASS.PHP ERROR کامپوننت COM_CONTACT نمایش به صورت سفید

برای رفع مشکل کامپوننت com_contact در صورتی که در سایت صفحه تماس با ما به صورت سفید نمایش داده می شود و در کنترل پنل خطای زیر را در تماس با ما مشاهده می نمایید:

 Fatal error: Cannot redeclare quoted_printable_encode() in includes/vcard.class.php on line 74

فایل در آدرس includes/vcard.class.php را باز نموده و در خط 36 آن تابع quoted_printable_encode را بیابید. خطای اعلام شده تکرار تعریف این تابع می باشد برای جلوگیری از این اتفاق از تابع function_exists برای بررسی اینکه تابع قبلا تعریف شده و یا خیر استفاده نمایید.

 if(!function_exists("quoted_printable_encode")) { // این بخش اضافه شود
function quoted_printable_encode($input, $line_max=76) {
/* ... */
}
} // این بخش اضافه شود

زمان جوملا

تغییر جدیدی که در php 5.3 به وجود آمده نحوه تعریف زمان می باشد.

بهترین روشی که برای این مورد پیشنهاد می نمایم استفاده از .htaccess جهت تعریف زمان پیش فرض می باشد. کد زیر را به htaccess سایت خود اضافه نمایید:

 # set the server timezone
SetEnv TZ Australia/Victoria

DEPRECATED: FUNCTION EREGI() IS DEPRECATED IN INCLUDES/SEF.PHP ON LINE 533

در نسخه های جدید php علکرد تابع eregi با استفاده از تابع preg_match می باشد. بنابراین می بایست بخش هایی از سایت که از این مورد استفاده شده اصلاح گردد.

برای رفع مشکل تغییرات زیر را در فایل انجام دهید:

 

Line 370:

WAS:

if ($juri != "" && $juri != "/" && !eregi( "index\.php", $_SERVER["REQUEST_URI"] ) && !eregi( "index2\.php", $_SERVER["REQUEST_URI"] ) && !eregi( "/\?", $_SERVER["REQUEST_URI"] ) && $_SERVER["QUERY_STRING"] == "" ) {


BECOMES:

if ($juri != "" && $juri != "/" && !preg_match( "index\.php/i", $_SERVER["REQUEST_URI"] ) && !preg_match( "index2\.php/i", $_SERVER["REQUEST_URI"] ) && !preg_match( "/\?/i", $_SERVER["REQUEST_URI"] ) && $_SERVER["QUERY_STRING"] == "" ) {

-----------------------------------------
Line 388:

WAS:

if( $mosConfig_sef && $mosConfig_multilingual_support && $string!="index.php" && !eregi("^(([^:/?#]+):)",$string) && !strcasecmp(substr($string,0,9),"index.php") && !eregi("lang=", $string) ) {


BECOMES:

if( $mosConfig_sef && $mosConfig_multilingual_support && $string!="index.php" && !preg_match("^(([^:/?#]+):)/i",$string) && !strcasecmp(substr($string,0,9),"index.php") && !preg_match("lang=/i", $string) ) {

-----------------------------------------
Line 393:

WAS:

if ($mosConfig_sef && !eregi("^(([^:/?#]+):)",$string) && !strcasecmp(substr($string,0,9),"index.php")) {


BECOMES:

if ($mosConfig_sef && !preg_match("/^(([^\/:?#]+):)/i",$string) && !strcasecmp(substr($string,0,9),"index.php")) {

-----------------------------------------
Line 409:

WAS:

if (preg_match("@^[A-Za-z][A-Za-z0-9:_.-]*$@", $url["fragment"])) {


BECOMES:

if (preg_match("@^[A-Za-z][A-Za-z0-9:_.-]*$@/i", $url["fragment"])) {

-----------------------------------------
Line 533:

WAS:

eregi("^(https?:[\/]+[^\/]+)(.*$)", $mosConfig_live_site, $live_site_parts);


BECOMES:

preg_match("/^(https?:[\/]+[^\/]+)(.*$)/i", $mosConfig_live_site, $live_site_parts);

منبع:http://sitedesign.joomir.com/طراحی-سایت-جوملا/item/766-php-53-joomla-10.html

 

 


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ