سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم را با عمل همراه باید ساخت ، و آن که آموخت به کار بایدش پرداخت ، و علم عمل را خواند اگر پاسخ داد ، و گرنه روى از او بگرداند . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 93 آبان 27 , ساعت 10:24 صبح
سئو سایت: پس از چه زمانی در صفحه اول گوگل خواهم بود؟

سوالی که معمولا تمامی کسانی که قصد سئو سایت خود را دارند می پرسند آن است که پس از چه زمانی وب سایت در صفحه اول گوگل خواهد بود و پس از گذشت چه مراحلی در صفحه اول گوگل خواهم بود. برای آنکه وب سایت در صفحه اول گوگل باشد ابتدا می بایست بهینه سازی سایت انجام گردد که هر چه این بهینه سازی سئو بهتر و کامل تر انجام گردد سایت در آینده نتایج بهتری خواهد گرفت.

چند نکته برای بهینه سازی بهتر وب سایت

  • بهتر است وب سایت استاندارد w3c داشته باشد تا بتوانید با خیال شما از بابت درست خواندن وب سایت شما توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو راحت باشد. برای آنکه وب سایت خود را از نظر استانداردهای W3C بررسی نمایید به آدرس http://validator.w3.org مراجعه نموده و آدرس وب سایت خود را وارد نمود و این وب سایت خطاهای وب سایت شما را اعلام می نماید.
  • آدرس دهی صفحات بهتر است به صورت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو باشد و به عنوان مثال به جای آنکه از آدرس هایی نظیر index.php?id=10 استفاده نمایید از آدرس هایی به شکل your-page-title.html استفاده نمایید. موتورهای جستجو آدرس های نوع دوم را خیلی بهتر ایندکس می نمایند.
  • وجود نسخه موبایلی وب سایت و همچنین سازگاری وب سایت در انواع مختلف ابزارها نظیر تبلت و موبایل نیز باعث بالا رفتن ترافیک وب سایت خواهد شد.
  • استفاده از اسنیپت های گوگل باعث نتیجه بهتر وب سایت در موتور جستجوی گوگل خواهد بود.

پس از آنکه وب سایت از نظر کد نویسی سئو سازی شده مطالب و محتوا می بایست در آن قرار بگیرد و محتوایی که در سایت قرار می گیرد نیز می بایست طبق اصول سئو قرار داده شود که در زیر به چند نکته برای مطالب سئو وب سایت بیان می نمایم:

نکاتی برای ارائه مطالب سئو در سایت

  • مطالب می بایست در زمینه تخصصی وب سایت باشند و مطالبی باشند که کاربران در زمینه شغلی مورد نظر به آن نیازمندند
  • در کنار استفاده از متون از تصاویر و فایل های ویدئویی نیز در ارائه مطالب استفاده گردد.
  • هر چند مدت یکبار مقاله جدیدی در زمینه شغلی وب سایت می بایست در وب سایت بارگذاری گردد.
  • ارائه مطالب مفید و معتبر به کاربران وب سایت مهترین بخش از عملیات سئو می باشد پس بنابراین حتما می بایست برای تولید محتوا برای وب سایت خود زمان کافی را بگذارید.
  • از سایت های دیگر به سایت خود مطلب کپی ننمایید. حتی با انجام تغییرات جزئی نمی توانید گوگل را گمراه نمایید پس بنابراین بهتر است به مراحل تولید محتوا فکر کنید.
  • هر چه مطالب ارائه شده توسط شما کامل تر و جامع تر باشد رنک بهتری در موتورهای جستجو خواهد گرفت.

پس از سئو سازی و بهینه سازی وب سایت برای آنکه سایت در صفحه اول گوگل نمایش داده شود می بایست عملیات بک لینک سازی آغاز گردد که این عملیات شامل قرار دادن لینک وب سایت در سایت های دیگر می باشد. البته در کنار این بک لینک سازی حتما می بایست به صورت منظم در سایت مقالات جدید بارگذاری گردد.

معمولا عملیات بهینه سازی خود سایت در حدود یک هفته و عملیات بک لینک سازی در حدود یک ماه زمان می برد و پس از این مدت معمولا وب سایت در صفحه اول گوگل خواهد بود. البته این زمان ممکن است بیشتر و یا کمتر باشد که این مورد بسته به مواردی مختلفی می باشد که در بخش زیر چند مورد را برای شما بیان می نمایم:

  • تعداد رقبای وب سایت در کلمات کلیدی مورد نظر مهم می باشد و هر چه تعداد کسانی که برای نمایش در صفحه اول گوگل برای کلمه کلیدی مورد نظر بیشتر باشد کار سخت تر خواهد بود و ممکن است مدت زمان بیشتری طول بکشد تا وب سایت در صفحه اول گوگل نمایش داده شود.
  • میزان مطالب و کیفیت مقالات وب سایت نیز مهم می باشد و هر چه تعداد مطالب وب سایت و همچنین کیفیت مقالات بالاتر باشد وب سایت با سرعت بیشتری در صفحه اول گوگل خواهد بود. دقت نمایید محتوا کلید نمایش وب سایت در صفحه اول گوگل می باشد.
  • سابقه وب سایت نیز در زمان نمایش وب سایت در صفحه اول گوگل نیز تاثیر گذار است و هر چه وب سایت با سابقه تر باشد و سابقه بهتری داشته باشد زودتر در صفحه اول گوگل نمایش داده خواهد شد.

به عنوان آخرین مطلب دوباره عنوان می نمایم ارائه مطالب و مقالات مفید، جامع و کاربردی بیشترین تاثیر را در رنک وب سایت خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سئو می توانید مقاله آموزش رایگان سئو را مطالعه نمایید.

سورس:

سئو سایت: پس از چه زمانی در صفحه اول گوگل خواهم بود


پنج شنبه 93 آبان 22 , ساعت 11:12 صبح
بدست آوردن لایک بیشتر در شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram

اینستاگرام Instagram یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در ایران می باشد که امروزه طرفداران بسیاری پیدا نموده است. در این شبکه اجتماعی کاربران تصاویر و ویدئو را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و توسط موبایل قابل مدیریت می باشد. برای آنکه تعداد دوستان و لایک بیشتری در اینستاگرام Instagram داشته باشید مواردی را برای شما ذکر می نمایم:

با توجه به میزان بالای استفاده کنندگان از اینستاگرام در کشور این شبکه اجتماعی بستر بسیار مناسبی برای کسب و کارها در جهت بازاریابی اینترنتی می باشد

کسانی را Follow نمایید که مرتبط هستند

سعی نمایند کسانی را Follow نمایید که مرتبط به علایق و زمینه فعالیت شما هستند و واقعا پیگیری تصاویر آنان برای شما جالب می باشد. از Follow نمودن بی مورد خودداری نمایید.

تصاویر سایرین را لایک نمایید و نظر دهید

لایک نمودن تصاویر دیگران نه تنها باعث تاثیر مثبت در طرف مقابل شما می گردد بلکه باعث می شود نام شما در لیست لایک کنندگان و نظر دهندگان قرار گیرد و شانس شما را برای Follow شدن توسط سایرین بالا می برد.

به نظرات تصاویر خود پاسخ دهید

حتما به نظراتی که بر روی تصاویر شما گذاشته می شوند پاسخ دهید که این کار تاثیر مثبتی بر روی نظر دهنده می گذارد و باعث ادامه نظردهی در سایر تصاویر می گردد. همچنین انجام این کار باعث بالا آمدن مجدد تصویر شما در تایم لاین می گردد و همین مورد باعث افزایش بازدید کنندگان خواهد بود.

از Follow کنندگان خود سوال بپرسید

از follower های خود سوالاتی بپرسید تا آنها در بخش نظرات پاسخ دهند تا بدین وسیله بخش نظرات شما فعال تر گردد. فعال تر شدن بخش نظرات باعث بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان می گردد.

حساب کاربری اینستاگرام خود را با فیس بوک مرتبط نمایید

حساب کاربری اینستاگرام خود را با فیس بوک مرتبط نمایید که این کار باعث می گردد تصاویری را که در اینستاگرام خود بارگذاری می نمایید در فیس بوک نیز نمایش داده شوند و شما لایک و نظرات کاربران فیس بوک را از دست ندهید. مرتبط نمودن حساب اینستاگرام با فیس بوک را می توانید از بخش Setting منوی Share Setting انجام دهید.

اطلاعات پروفایل خود را تکمیل نمایید

اطلاعات پروفایل خود را به طور کامل تکمیل نمایید و بخش بیوگرافی یا Bio حتما تکمیل گردد. در این بخش متن مختصری در مورد خود را درج نمایید تا سایرین با گرایش ها و علایق شما آشنا شوند.

از تگ ها استفاده نمایید

هش تگ ها در اینستاگرام به صورت #تگ استفاده می گردند به طوری که در صورتی که تصویری که بارگذاری می نمایید در مورد خاصی باشد موضوع آن را در کنار کاراکتر # می بایست اعلام نمایید. انجام این کار باعث بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان تصویر خواهد شد زیرا کاربران بسیاری در جستجوی دسته بندی خاصی از تصاویر می باشند و پس از جستجو ممکن است با تصویر شما مواجه گردند.

برای هر عکس از تگ های محدودی استفاده نمایید

استفاده از تگ های بسیار برای هر عکس باعث اسپمی شدن پست شما می گردد و بهتر است برای هر تصویر حداکثر 3 تگ استفاده نمایید و حتما تگ ها با موضوع تصویر همخوانی داشته باشد.

تگ های خود را بسازید

در کنار استفاده از تگ های معروف از تگ های مربوط به خود استفاده نمایید و سعی نمایید تگ های سفارشی ایجاد نمایید. البته این کار را با توجه به موضوع تصویر و برند و شهرت خود انجام دهید.

استفاده از Geotag در ارسال تصاویر

Geotag قابلیتی است که در زمان ارسال تصویر در Instagram به شما امکان قرار دادن موقعیت برای تصویر را می دهد و به این وسیله می توانید مکانی را که در آن تصویر گرفته شده مشخص نمایید. این کار به کاربرانی که در جستجوی تصاویر در مکان خاصی هستند این امکان را می دهد تا تصویر شما را بیابند.

از تگ های بالا برنده لایک استفاده نمایید

از تگ های بالا برنده لایک به مانند #like4like یا #like4likes استفاده نمایید. این تگ ها تاثیر بسیار زیادی در افزایش لایک ها و بازدید کننده تصاویر شما خواهند داشت. لیست تگ های بالا برنده لایک را می توانید با جستجو در گوگل بدست آورید. البته در استفاده از این روش زیاده روی نیز نکنید چون ممکن است تاثیر عکس داشته باشد.

تصاویر با ارزش بارگذاری نمایید

سعی نمایید تصاویر با کیفیت و با ارزش بارگذاری نمایید تا مورد استقبال بازدید کنندگان قرار بگیرید. وجود تصاویر جذاب در پروفایل شما باعث افزایش follower های شما خواهد شد.

برای هر تصویر خود عنوان در نظر بگیرید

در زمان ارسال تصویر برای آن عنوان در نظر بگیرید که هم بیننده تصویر حس بهتری داشته باشد و هم کاربرانی که در جستجوی تصویر هستند بتوانند تصویر شما را بیابند.

تصاویر را در زمان های مناسبی ارسال نمایید

تصاویر را در زمان مناسبی در روز ارسال نمایید و همچنین سعی نمایید تصاویر را با توجه به مناسبت روز بارگذاری نموده تا تاثیر بهتری داشته باشد.

می توانید Follower خریداری نمایید

سایت ها و شرکت هایی هستند که Follower اینستاگرام به فروش می رسانند. البته این کار را توصیه نمی نماییم چون Follower هایی که خریداری می نمایید ممکن است در نظردهی و لایک تصاویر شما شرکت ننمایند.

حساب کاربری خود رابه Public تنظیم

حتما فراموش نشود که که وضعیت پروفایل خود را در بخش تنظیمات بر روی Public تنظیم نمایید.

استفاده از نرم افزارهای گرفتن Follower

نرم افزارهایی وجود دارند که بر روی سیستم موبایل نصب می گردند و به شما امکان گرفتن Follower های جدید را می دهند. Follow Me و Get Followersاز این دست نرم افزارها می باشند. استفاده از این روش رایگان بوده و هزینه ای برای شما ندارد و این نرم افزارها معمولا به ازای هر چند نفری که شما follow می نماید به شما یک Follower می دهند.

قرار دادن لینک اینستاگرام در سایت ها

در سایت ها و در بخش پروفایل خود حتما لینک صفحه اینستاگرام خود را قرار دهید تا زمانی که که کاربری قصد داشت شما را follow نماید بتواند این کار را در اینستاگرام انجام دهد.

قرار دادن لینک وب سایت در اینستاگرام

در صورتی که وب سایت دارید می توانید لینک وب سایت را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید و از این طریق به سئو وب سایت خود کمک نمایید. در بخش پروفایل بخشی برای قرار دادن آدرس وب سایت وجود دارد.

سورس:

لایک بیشتر در شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram


شنبه 93 آبان 17 , ساعت 12:2 عصر
سئو چیست؟ آیا چیزی بیشتر از بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد؟

سئو (SEO) مخفف (search engine optimization) به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد. سوال اینجاست که آیا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو برای موفقیت وب سایت کافی است؟

البته که خیر. گوگل و سایر موتورهای جستجو مدیران سایت ها را به این مورد تشویق می نمایند که سایت را برای کاربر خود با در نظر گرفتن اصول و قواعد سئو طراحی نمایند. تجربه و حس بازدید کننده وب سایت مورد بسیار مهمی است که می بایست به آن توجه نمایید. سایت می بایست کاربر پسند باشد به طوری که بازدید کننده وب سایت بتواند به موارد مورد نیاز خود دسترسی یابد. در نهایت افزایش بازدید کنندگان وب سایت هدف شما می باشد و برای رسیدن به این هدف می بایست اصول و قواعد سئو را رعایت نموده و در کنار آن به کاربر خود می بایست توجه نمایید. محل قرار گیری منوها، مطالب و تصاویر سایت و گرافیک وب سایت می بایست به گونه ای باشد تا کاربر بتواند به راحتی به مطالب مورد نیاز خود دسترسی یابد و در کنار آن کیفیت گرافیک وب سایت تاثیر بسیاری در جلب اعتماد بازدید کننده به وب سایت خود داشت.

پس برای رسیدن به اهداف بلند مدت از وب سایت تمرکز خود را بر روی کاربران و بازدید کنندگان خود قرار دهید و در کنار آن اصول کلیدی سئو و بهینه سازی سایت را رعایت نمایید. برخی از اصول اولیه سئو را در بخش زیر برای شما بیان می نمایم:

عناوین صفحات

برای هر صفحه از وب سایت عنوان مربوط به صفحه را در نظر بگیرید و سعی نمایید از کلمه کلیدی مربوط به صفحه در عنوان حتی المکان استفاده نمایید. همچنین کلمات کلیدی که در عنوان استفاده می نمایید در بدنه صفحه حتی المکان چند مرتبه می بایست استفاده شده باشد.

متا دیتا

برای هر صفحه می بایست متا دیتاهای صفحه به مانند کلمات کلیدی و توضیحات کلیدی را درج نموده و این کار را می بایست به توجه به مطلب همان صفحه درج نمایید. به عنوان مثال در صورتی که زمینه فعالیت شما در مورد طراحی وب سایت می باشد و در سایت خود مطلبی در زمینه هاستینگ دارید کلمات و توضیحات کلیدی آن صفحه می بایست در مورد هاستینگ باشد نه طراحی سایت.

ساختار وب سایت

ساختار وب سایت یکی از مهترین المان هایی است که کمتر به آن توجه می گردد. بهتر است هر بخش از سایت خود را در یک فلدر قرار داده و در نام گذاری صفحات خود از کلمات کلیدی مربوط به آن صفحه استفاده نمایید. فلدر بندی منظم صفحات و قرار دادن هر مطلب در شاخه و فلدر مرتبط باعث افزایش درک موتور جستجو از وب سایت می گردد. قبل از شروع به درج مطالب وب سایت حتما مطالب سایت خود را دسته بندی نمایید.

مطالب وب سایت

هر چه در ارائه مطالب وب سایت دقت بیشتری نمایید و مطالب شما کامل تر باشد تاثیر بیشتری در افزایش رتبه وب سایت شما خواهد داشت. تمرکز خود را بر روی ارائه مطالب با کیفیت و کامل در زمینه شغلی خود قرار دهید به طوری که هر مطلب شما تمامی جوانب موضوع را تحت پوشش قرار دهد و انجام این کار باعث بالا رفتن رتبه صفحات وب سایت و در نتیجه بالا رفتن رتبه کلی سایت می گردد. از ایجاد مطالب تکراری در سایت خودداری نمایید و برای بررسی منظم وب سایت حتما سایت خود را در Google Webmaster Tools ثبت نموده و آن را به صورت مستمر بررسی نمایید.

لینک به مطالب وب سایت شما

لینک به مطالب به مطالب سایت شما هنوز مهترین فاکتور در رنکینگ صفحات وب سایت می باشد. از سایت های دیگر به مطالب سایت خود لینک ایجاد نمایید و این کار را به صورت طبیعی انجام دهید. هرگز از نرم افزارهای ایجاد لینک استفاده ننمایید و بک لینک سازی خود را توسط اشخاص انجان دهید. ایجاد لینک مناسب به مطالب وب سایت شما کاری زمان بر بوده و در صورتی که به درستی انجام نشود ممکن است باعث افت رتبه وب سایت در موتورهای جستجو گردد.

در پایان

برای آنکه با اصول اولیه سئو از نظر گوگل آشنا شوید به شما پیشنهاد می نمایم کتاب مقدماتی آموزش سئو گوگل (Search Engine Optimization Starter Guide) را حتما مطالعه نمایید. همچنین دارکوب کمک آموزشی در مورد سئو تدوین نموده که دائم در حال به روز رسانی می باشد و می توانید آن را در این لینک مطالعه نمایید. برای آنکه از زمان خود بهترین نتیجه را بگیرید می بایست حتما در راه اندازی سایت خود با کارشناس سئو مشورت نمایید.

لینک:

سئو چیزی بیشتر از بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد


شنبه 93 آبان 10 , ساعت 1:0 عصر
بازاریابی اینترنتی از طریق تولید محتوا (Content Marketing)

 

مقالات بسیاری در مورد اهمیت مطالب و مقالات وب سایت ها نوشته شده است. در حقیقت بسیار مهم می باشد که مطالب، تصاویر و ویدئو هایی که در سایت قرار می گیرد کیفیت بالایی داشته باشد. در حقیقت تعداد مقالات سایت مهم نیست بلکه چیزی که برای یک وب سایت اهمیت دارد سودمندی مطالب آن برای کاربران آن می باشد. شما مطالبی را به امید جذب مشتریان جدید در سایت ایجاد می نمایید به این مورد بازاریابی اینترنتی از طریق تولید محتوا (Content Marketing) گفته می شود.

بازاریابی محتوایی به ایجاد مطالب سودمند و مورد نیاز گروهی خاص از افراد که به فیلد کاری شما نیازمندند گفته می شود. هدف Content Marketing آوردن کاربران به وب سایت می باشد که معمولا کاربران از طریق جستجوهای انجام گرفته در موتورهای جستجو وارد سایت شما می شوند و پس از خواندن مطلب شما کاربر با مجموعه شما آشنا خواهد گردید و در این روش بازاریابی شما محصولات و خدمات خود را به صورت مستقیم معرفی نمی نمایید.

برای ایجاد محتوا برای بازاریابی می توانید از متن، تصاویر، فیلم و آهنگ و هر چیز دیگری استفاده نمایید، چیزی که مهم می باشد نحوه معرفی خود و محصولات خود در ادامه آشنایی کاربر با وب سایت می باشد.

برای فروش محصولات خود در ابتدا می بایست در مشتری خود ایجاد اعتماد نمایید. در صورتی که مشتری شما وارد سایت شما گردد و مطالب مفید و سودمندی را در ارتباط به زمینه شغلی مورد نظر و همچنین نیازمندی های خود بیابد اولین قدم ایجاد ارتباط برداشته شده است. در حقیقت با ورود کاربر به سایت و رویت مطالب با کبفبت، این حس در کاربر ایجاد خواهد گردید که این وب سایت این زمینه شغلی را می شناسد.

سعی نمایید مطالب سایت شما تمامی موارد در زمینه شغلی شما را پوشش دهد تا تمامی نیازهای اطلاعاتی کاربر برطرف شود و لازم نباشد کاربر برای برطرف کردن نیاز اطلاعاتی خود در زمینه شغلی شما از سایت خارج گردد. در حقیقت سایت را می بایست به دیتابیس اطلاعاتی شغلی تبدیل نمایید و هر چه در این راه بیشتر تلاش نمایید موفق تر خواهید بود. موردی که می بایست به آن بسیار دقت کنید کیفیت مطالب ایجاد شده در سایت می باشد نه کمیت آن. مهم آن است که مطلب مورد نظر را به طور کامل پوشش دهید و در ارائه مطالب برند خود را نیز در نظر بگیرید.

بازاریابی اینترنتی از طریق تولید محتوا را می بایست بسیار هوشمندانه انجام دهید. تولید محتوا می بایست بر اساس نیازمندی های کاربران شما و فقط در زمینه شغلی شما باشد. از ارائه مطالب پر بازدید در سایت که ارتباطی به زمینه شغلی شما ندارد خودداری نمایید و فقط مطالب مورد نیاز کاربران فقط و فقط در زمینه شغلی خود را ارائه نمایید. هر چه مطالب سایت شما کامل تر باشد تاثیر بیشتری در موفقیت مقاله خواهد داشت و در حقیقت مدت زمانی را که کاربر در سایت شما می ماند را بالا خواهد برد که این و مورد تاثیر بسیاری بر روی موفقیت سایت شما خواهد داشت. در حقیقت برای داشتن سبک بازاریابی محتوای درست می بایست این سه مورد را مد نظر قرار دهید:

  • مطالب می بایست مرتبط به زمینه شغلی شما باشد
  • مطالب می بایست با کیفیت باشد و موضوع را به صورت کامل تحت پوشش قرار دهد
  • تولید محتوا به صورت منظم در سایت

عملیات تولید محتوا می بایست دائما و جزو برنامه های شما قرار گیرد. می توانید این کار را دو و یا سه روز در هفته انجام دهید. دوباره تاکید می نمایم کیفیت را فدای کمیت ننمایید و در صورتی که زمان کافی ندارد هفته ای یک مقاله ایجاد نمایید. در حقیقت با استمرار این کار شما به نتیجه خواهید رسید. حتی زمانی که شما مشتریان کافی داشتید این مورد را می بایست با همان زمان بندی قبلی حتی با سرعت بیشتر انجام دهید.

موردی که می بایست توجه نمایید آن است که رعایت اصول و قواعد سئو در پیاده سازی سایت هزینه های مربوط به بازاریابی اینترنتی شما را پایین می آورد و در نتیجه در طراحی سایت خود بسیار دقت نمایید تا سایت استانداردهای سئو را داشته باشد.

جهت هر گونه مشاوره با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.

لینک:

بازاریابی اینترنتی از طریق تولید محتوا 


یکشنبه 93 آبان 4 , ساعت 3:52 عصر

 

امروزه شرکت ها از طرق مختلفی به تبلیغات برای معرفی کالا و خدمات خود می پردازند و هر یک سعی دارند به نوعی برند خود را معرفی نموده و اعتبار آن را بالا ببرند. یکی از راه های تبلیغات برای شرکت ها طراحی وب سایت می باشد. با توجه به رشد بالای استفاده از اینترنت داشتن وب سایت برای شرکت ها به امری بسیار مهم تبدیل شده است. زیرا کاربران بسیاری در اینترنت در جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود هستند و در صورتی که شرکتی وب سایت نداشته باشد مشتریان بسیاری را از دست خواهد داد. تنها حضور در اینترنت کافی نیست و در صورتی که شرکت ها در اینترنت فعالیت کافی را نداشته باشند عملا سایت طراحی شده نتیجه ای در بر نخواهد داشت. بهترین وب سایت در صورتی که پشتیبانی نشود و فعالیت نداشته باشد عملا تنها به عنوان کاتالوگ استفاده می گردد و نمی توان از آن به عنوان ابزاری در جهت جذب مشتریان جدید استفاده نمود. دارکوب یکی از قدیمیترین گروه های طراحی وب در ایران می باشد و در این سال ها تجربه ساخت سایت های موفق و نا موفق بسیاری را داشته و با توجه به این تجربه می تواند مجری و مشاور نحوه حضور شرکت ها در اینترنت با پایین ترین هزینه ممکن باشد.

 

اولین قدم برای حضور در اینترنت داشتن نقشه و هدف مناسب با توجه به بودجه می باشد. بدون در نظر گرفتن بودجه شرکت شروع طراحی سایت کاری اشتباه می باشد و ممکن است باعث عدم موفقیت پروژه گردد. پس از برنامه ریزی برای پروژه اولین قدم راه اندازی خود وب سایت می باشد که می بایست طبق اصول و قواعد طراحی وب و استانداردهای سئو طراحی گردد تا سایت بیشترین نتیجه را داشته باشد. رعایت اصول و قواعد سئو در سایت بسیار بسیار مهم بوده و در صورتی که به این بخش توجه نگردد ممکن است در آینده به وب سایت و کسب و کار ضررهای جبران ناپذیری وارد آورد. ظاهر وب سایت نیز بسیار مهم می باشد و در کسب اعتماد کاربران و مشتریان نقش اساسی ایفا می نماید. گرافیک وب سایت تاثیر بسیاری بر روی جلب اعتماد کاربر خواهد داشت و در صورتی که زیره کاری ها در سایت رعایت گردند باعث کسب اعتماد بیشتر کاربران می گردد.

امروزه نوع طراحی جدیدی مطرح گردیده که کاربر پسند تر از طراحی های قدیمی می باشد و آن را دو بعدی و یا مسطح می نامند. این نوع طراحی کاملا متمایز با طراحی های قدیمی می باشد و در آن به طرح بعد داده نمی شود و بخش ها توسط رنگ از یکدیگر جدا می گردند. این نوع طراحی ها معمولا تمام صفحه بوده و کاربران حس بهتری در مواجهه با این سایت ها دارند به طوری که این نوع قالب ها را محتوا اول می نامند. به این صورت که کاربر زمانی که وارد سایت می گردد اولین مورد درگیر مطالب وب سایت می گردد و گرافیک وب سایت برای کاربر باعث از دست رفتن توجه کاربر با مطالب نمی گردد.

همچنین امروزه با توجه به میزان استفاده بسیار کاربران از موبایل و تبلت برای جستجو و گردش در اینترنت راه اندازی نسخه موبایلی وب سایت بسیار مهم می باشد. دارکوب نسخه موبایلی وب سایت را به هزینه بسیار پایین انجام می دهد و این کار را با توجه به نظر گوگل به صورت طراحی سایت ریسپانسیو انجام می دهد. امروزه در حدود 50% از کاربران از موبایل برای جستجو استفاده می نمایند و داشتن نسخه موبایلی سبب می گردد کاربران بسیاری را از دست ندهید و کاربران بتوانند پس از ورود به سایت مطالب مورد نیاز خود را بیابند و مطالعه نمایند و در صورت نیاز عملیات های لازم را انجام دهند.

پس از طراحی وب سایت می بایست تبلیغات برای سایت انجام گردد. دارکوب این کار را به دو روش تبلیغات در سایت ها و همچنین بک لینک سازی انجام می دهد. بک لینک سازی به روش درست باعث افزایش رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو شدهع و به تدریج وب سایت در موتورهای جستجو بالاتر می آید و در نهایت جزو رتبه های بالا در گوگل می گردد. انجام این کار باعث می شود کاربران بسیاری که در جستجوی محصولات و خدمات شما در اینترنت هستند شما را بیابند و در صورتی که کالا و خدمات شما از نظر ایشان مناسب بود ثبت سفارش نمایند. انجام تبلیغات در سایت های دیگر هم باعث افزایش اعتبار برند شما می گردد و کاربران با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام می دهند.

روش های تبلیغات بسیار دیگری باعث بالا بردن اعتبار وب سایت نظیر ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ وجود دارند که برای موارد پیشرفته تر دارکوب به مشتریان خود توضیه می نماید. البته همه موارد تبلیغاتی می بایست تحت نظر متخصص تبلیغات اینترنتی انجام گردد و در صورتی که یک بخش بدون مشورت انجام شود ممکن است باعث افت شدید کسب و کار شما و حتی شکست کسب و کار اینترنتی شما گردد.

بسیار مهم است که تبلیغات اینترنتی خود را زیر نظر متخصص توسعه وب انجام دهید تا از وقت و هزینه خود نهایت نتیجه را بگیرید. برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.

آدرس:

رونق کسب و کار در زمان بسیار کوتاه



لیست کل یادداشت های این وبلاگ