سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به آنچه می داند عمل کند، خداوند دانش آنچه را نمی داند به او ارزانی می دارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 94 مرداد 25 , ساعت 12:37 عصر

بله از طریق طراحی وب سایت می توان برند سازی نمود و البته برای رسیدن به این هدف می بایست بر روی وب سایت تمرکز کافی داد و روزانه و به طور مستمر بر روی آن فعالیت نمود. امروزه با گسترش کاربران اینترنت وب سایت به یکی از بهترین بسترهای تبلیغاتی تبدیل شده است و می توان با حضور قدرتمند و دائمی در اینترنت برند سازی نمود و با توجه به بکر بودن این محیط به نسبت سایرهای زمینه های تبلیغاتی هزینه های تمام شده فعالیت در این فضای مجازی بسیار پایین تر نسبت به سایر زمینه ها می باشد. در این مقاله قصد دارم به شما نحوه برند سازی از طریق طراحی سایت را آموزش دهم تا بتوانید چشم انداز درستی از نحوه راه اندازی و نگهداری یک وب سایت موفق داشته باشید.

 

در هر شغل و کسب و کاری که هستید وب سایت شما نیاز به توجه و فعالیت روزانه دارد و هر چه تمرکز بیشتر بر روی وب سایت قرار دهید و فعالیت گسترده تری داشته باشید وب سایت شما رتبه بهتری خواهد گرفت و در نتیجه ورودی های بیشتری از موتور جستجو خواهید گرفت. فعالیت هایی که لازم است برای برند سازی خود در محیط اینترنت انجام دهید به شرح زیر است:

  • انتخاب دامنه مناسب اولین قدم در زمینه برند سازی اینترنتی می باشد و برای ثبت دامنه حتما می بایست با متخصص سئو و بازاریابی اینترنتی مشورت داشته باشید و ممکن است انتخاب دامنه نامناسب کار شما را برای رسیدن به موفقیت بسیار سخت نماید.
  • طراحی وب سایت با سبک جدید داستانی که در این روش سایت به گونه ای طراحی می گردد تا رزومه شرکت به سبکی داستان وار برای کاربر وب سایت توضیح داده شود و کاربر مرحله به مرحله با شرکت آشنا می شود.
  • فعالیت روزانه بر روی وب سایت به عنوان مثال روزانه یک مطلب در وب سایت در زمینه فعالیت شرکت می بایست قرار داده شود و هر چه این مطالب مفیدتر و کامل تر باشد تاثیر بهتری بر روی برند سازی خواهد داشت. شرکت ها و مجموعه هایی که خود اقدام به تولید محتوای مورد نیاز مشتریان خود می نمایم نتیجه بهتری خواهند گرفت و اصولا سئو ماهیت خود را در سال های جدید به بازاریابی از طریق تولید محتوا تغییر داده است.
  • ایجاد لینک از سایت های دیگر یا به اصطلاح بک لینک سازی بخشی از عملیات برند سازی می باشد که می بایست به صورت دائمی انجام گردد. می توان این کار را از طریق فرومها، بلاگ ها و سایت هایی که قابلیت درج مطلب می دهند انجام داد و لینک منبع را آدرس وب سایت ذکر نمود.
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی امروزه بسیار مهم می باشد زیرا امروزه تقریبا تمامی کاربران اینترنت عضو یک شبکه اجتماعی هستند و با فعالیت مستمر و متمرکز در شبکه های اجتماعی می توانید به توسعه کسب و کار خود در محیط اینترنت کمک نمایید. دقت نمایید هر چه فعالیت شما بیشتر و مستمر تر باشد نتیجه بهتری از شبکه اجتماعی خود خواهید گرفت.
  • ارائه خدمات و محصولات با کیفیت با پایین ترین هزینه ممکن یکی از راه های برند سازی می باشد که با توجه به آنکه اکثر مشتریان به دنبال یافتن محصولات و خدمات با کیفیت با پایین ترین هزینه ممکن هستند باعث بازاریابی شخص به شخص می گردد.

البته بهترین روش برند سازی داشتن مشتریان راضی می باشد و بهتر است در هر کسب و کاری هستید به روش های راضی نگه داشتن مشتریان خود باندیشید و سیاست های شرکت را بر مبنای آن قرار دهید. ارائه خدمات و محصولات با کیفیت با پایین ترین هزینه ممکن یکی از راه های برند سازی می باشد و می بایست در سایر بخش ها نیز خود را تقویت نمایید. پشتیبانی مناسب از محصولات و خدمات، ارائه تخفیف ویژه برای مشتریان، مشتری مداری، برخورد درست و مناسب با مشتریان و سایر موارد می تواند به برند سازی کسب و کار شما کمک نماید.

جهت شناساندن خود به مشتریان حتما می بایست تبلیغات نمایید و هر چه بودجه بیشتری برای تبلیغات اختصاص دهید و این بودجه را هوشمندانه تر هزینه نمایید موفق تر خواهید بود. تبلیغات برای برند سازی را می توانید از طریق تبلیغ در وب سایت های پر بازدید و مرتبط به زمینه فعاایت خود، ارسال ایمیل تبلیغاتی، ارسال اس ام اس تبلیغاتی، تبلیغات در نشریات، جراید و مجلات، بیلبورد و تبلیغات محیطی انجام دهید و بهتر است در تمامی تبلیغات خود آدرس اینترنتی خود را قرار دهید.

البته انجام فعالیت های بالا تنها زمانی به نتیجه خواهد رسید که این فعالیت ها را به صورت مستمر انجام داده و در طی سالیان رعایت نمایید و در صی این مسیر صبر داشته باشید. برای مشاوره در زمینه برند سازی اینترنتی با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید

آدرس و منبع:

برندسازی از طریق طراحی وب


چهارشنبه 94 مرداد 14 , ساعت 2:41 عصر
اولین چیزی که مردم هنگام خرید هاست به آن دقت می کنند قیمت است. صرفه جویی در برخی هزینه ها می تواند به مردم خیلی کمک کند. با این حال شما باید به یاد داشته باشید که ارزش بازاری همه چیز نمیباشد. برخی از شرکت های وب هاستینگ خدمات میزبانی بسیار ارزانی را ارائه می دهند اما دارای پهنای باند بسیار کم، فضای دیسک پایین و یا کنترل پنل آن آسان نمیباشد و همیشه پایین میباشد وغیره .
در هنگام انتخاب یک میزبان وب شما باید بسیار مراقب باشید. مراحله اساسی که شما باید انجام دهید این است که تحلیل کنید دقیقا نیاز شما چیست. هر سایت نیاز به هاستینگ مختلفی را دارد. اگر شما به تازگی یک وب سایت ساده و یا یک وبلاگ را طراحی کرده اید شما احتمالا می توانید از یک هاستینگ به اشتراک گذاشته شده برای میزبانی وب سایت خود استفاده کنید. با این حال اگر وب سایت شما بزرگتر باشد و مقدار زیادی ترافیک را داشته باشد باید یک طرح هاستینگ اختصاصی برای خود انتخاب کنید.
اگر شما وب سایتی داشته باشید که بازدید کننده زیادی به آن مراجعه می کنند شما باید به دنبال یک طرح هاستینگی باشید که کمترین و حداقل خرابی را داشته باشد. با این حال اگر شما در هنگام انتخاب هاستینگ وعده 100% آپ تایم را دریافت کردید مطمئن باشید که به شما دروغ گفته شده است. چنین چیزی به عنوان آپ تایم 100% اصلا وجود ندارد. برای کسانی که نمی دانند آپ تایم چیست آپ تایم اساسا فعالیت وب سایت است و وب سایت را در اینترنت قابل دسترسی می گذارد. و همیشه خرابی کوچک برای وب سایت وجود دارد و این اصلا باعث نگرانی نمیباشد.
گرچه روش های بسیاری در وب وجود دارد که به شما در زمان انتخاب وب هاست کمک می کند. با ارزش ترین چیز به نظر من یک فروم خوب میباشد. انجمن های وب مستر متخصص زیادی وجود دارد که پر از افراد مفید هستند که برای انتخاب وب هاستینگ خوب به مردم کمک می کنند. همچنین تعداد وب سایت وجود دارد که اختصاص داده شده اند برای کمک مردم در هنگام انتخاب یک وب هاستینگ خوب .
برای آماتورها به وب هاستینگ باید با یک منبع وب مشاوره کنند یا از کسی که تجربه بسیار خوبی در هاستینگ و میزبانی وب دارد سؤال کنند. شما باید برای انتخاب یک وب هاستینگ خوب وقت بگذارید تصمیمی که برای گرفتن یک وب هاستینگ می گیرید نباید با عجله باشد. هاست یک چیز حیاتی برای وب سایت شما میباشد. شرکت هاستینگ بین المللی دارکوب ارائه کنند بهترین هاستینگ از قویترین سرور های دنیا میباشد
سورس و لینک:

سه شنبه 94 مرداد 6 , ساعت 2:42 عصر

افت ورودی های وب سایت از موتورهای جستجو نظیر گوگل ممکن است باعث شکست یک کسب و کار گردد و بنابراین می بایست به آن توجه بسیاری نمود. دلایل بسیاری ممکن است باعث کاهش بازدید کنندگانی که از موتورهای جستجو وارد وب سایت می گردند شده باشد که در بخش زیر برخی از دلایل را بیان می نمایم:

 

  • مجازات شدن وب سایت در موتورهای جستجو: ممکن است به دلیل انجام روش های نادرست سئو وب سایت دچار مجازات های موتورهای جستجو شده باشد که این روش های نادرست معمولا به دلیل بک لینک سازی به روش اشتباه و یا مطلب گذاری در سایت به صورت غلط می باشد که ممکن است حتی وب سایت از نتیجه موتورهای جستجو به صورت کامل حذف گردد و برای رفع این مجازات می بایست اقدامات در جهت رفع جریمه صورت گیرد ولی رفع جریمه ممکن است چندین ماه به طول انجامد.
  • عدم فعالیت بر روی سایت: یک سایت فعال از نظر موتورهای جستجو سایتی است که به صورت دوره ای به روز می گردند و مطالب جدیدی در آن بارگذاری می گردند و در صورتی که در طولانی مدت وب سایت به روز رسانی نگردد وب سایت به صورت خودکار در نتایج جستجو پایین خواهد آمد.
  • عدم بک لینک سازی: برای آنکه وب سایت معتبر تر گردد می بایست از سایت های دیگر به وب سایت لینک های جدیدی داده شود و در صورتی که در مدت زمان زیادی بک لینک جدیدی به بک لینک های وب سایت اضافه نگردد وب سایت از نظر موتورهای جستجو وب سایتی غیرفعال خواهد بود که تاثیر منفی بر روی رتبه وب سایت خواهد گذاشت.

پیشنهاد می نمایم برای رفع افت بازدید کنندگان وب سایت که از طریق موتورهای جستجو وارد سایت شما می گردند حتما با متخصص با تجربه سئو مشورت نمایید و از انجام اقدام شخصی خودداری نمایید زیرا ممکن است اقدامات شما تاثیر منفی بیشتری بر روی سئو و رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو داشته باشد به طوری که برگرداندن وب سایت اصلا ممکن نباشد.

برای آنکه دچار افت وب سایت در موتورهای جستجو نشوید به شما توصیه می نمایم:

  • بک لینک سازی وب سایت خود را زیر نظر متخصص سئو انجام دهید تا وقت و هزینه شما هدر نرود و دچار مجازات های موتورهای جستجو نشوید.
  • به صورت دوره ای مثلا هفته ای یک الی دوبار در سایت خود مقالات جدید و مفید در زمینه شغلی خود بارگذاری نمایید و حجم این مقالات نیز می بایست کافی باشد و همچنین این مقالات را نباید از سایت های دیگر کپی نمایید و سعی نماید مقالات را از پایه خود تهیه نمایید.
  • استفاده از شبکه های اجتماعی سیگنال های مثبتی به موتورهای جستجو می فرستد که این سیگنال های مثبت باعث بالا رفتن رنک وب سایت در موتورهای جستجو می باشد بنابراین فعال تر بودن در زمینه شغلی خود در شبکه های اجتماعی باعث وضعیت بهتر وب سایت در موتورهای جستجو خواهد شد.
  • برند سازی از طریق انجام تبلیغات نظیر تبلیغات محیطی، و تبلیغات در جراید و روزنامه، ارسال اس ام اس تبلیغاتی، ارسال ایمیل تبلیغاتی و سایر روش های تبلیغات به شناخت بهتر برند شما کمک خواهد نمود که برند معتبر موردی است که گوگل بیشتر به آن توجه می نماید و بنابراین بهتر است به برند سازی توجه ویژه ای گردد.
  • ارائه خدمات با کیفیت با کمترین هزینه موردی است که سبب بازاریابی دهان به دهان برای شما می گردد که این نوع بازاریابی بهترین روش تبلیغات برای شما می باشد که باعث بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان وب سایت و در نتیجه رنک وب سایت می گردد.

برای خروج از افت بازدیدکنندگان وب سایت و ورودی های وب سایت از موتورهای جستجو می توانید با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید و بهتر است برای بررسی بهتر اقدامات و اتفاقاتی که ظرف 6 ماه گذشته بر روی وب سایت انجام گرفته است لیست نمایید تا بررسی بهتری بر روی وب سایت انجام گردد. این موارد می توانید شامل موارد زیر باشد:

  • درج مطالب جدید بر روی وب سایت
  • طراحی مجدد وب سایت
  • بک لینک سازی
  • تبلیغات در سایر سایت ها
  • تعویض سرور
  • هک شدن وب سایت
  • ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • فعالیت سئو کار بر روی سایت

پس از بررسی وب سایت شما وهمچنین گزارش 6 ماه وب سایت شما دارکوب می تواند اقدام به رفع عیب وب سایت نماید که این رفع عیب می تواند از یک هفته الی 6 ماه به طول انجامد تا وب سایت شما رفع عیب گردد. برای آنکه درک درستی از سئو وب سایت از نظر موتورهای جستجو نظیر گوگل را داشته باشد به شما پیشنهاد می نمایم مقاله Search Engine Optimization Starter Guide گوگل را مطالعه نمایید.

منبع و لینک:

افت ورودی های وب سایت از موتورهای جستجو 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ