سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدانید که از جمله بلاها درویشى است و سخت‏تر از درویشى بیمارى تن ، و سخت‏تر از بیمارى تن بیمارى دل . بدانید که از نعمتها فراخى مال است و بهتر از فراخى مال ، درستى تن و بهتر از درستى تن ، دل از گناه محفوظ بودن . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 94 مرداد 6 , ساعت 2:42 عصر

افت ورودی های وب سایت از موتورهای جستجو نظیر گوگل ممکن است باعث شکست یک کسب و کار گردد و بنابراین می بایست به آن توجه بسیاری نمود. دلایل بسیاری ممکن است باعث کاهش بازدید کنندگانی که از موتورهای جستجو وارد وب سایت می گردند شده باشد که در بخش زیر برخی از دلایل را بیان می نمایم:

 

  • مجازات شدن وب سایت در موتورهای جستجو: ممکن است به دلیل انجام روش های نادرست سئو وب سایت دچار مجازات های موتورهای جستجو شده باشد که این روش های نادرست معمولا به دلیل بک لینک سازی به روش اشتباه و یا مطلب گذاری در سایت به صورت غلط می باشد که ممکن است حتی وب سایت از نتیجه موتورهای جستجو به صورت کامل حذف گردد و برای رفع این مجازات می بایست اقدامات در جهت رفع جریمه صورت گیرد ولی رفع جریمه ممکن است چندین ماه به طول انجامد.
  • عدم فعالیت بر روی سایت: یک سایت فعال از نظر موتورهای جستجو سایتی است که به صورت دوره ای به روز می گردند و مطالب جدیدی در آن بارگذاری می گردند و در صورتی که در طولانی مدت وب سایت به روز رسانی نگردد وب سایت به صورت خودکار در نتایج جستجو پایین خواهد آمد.
  • عدم بک لینک سازی: برای آنکه وب سایت معتبر تر گردد می بایست از سایت های دیگر به وب سایت لینک های جدیدی داده شود و در صورتی که در مدت زمان زیادی بک لینک جدیدی به بک لینک های وب سایت اضافه نگردد وب سایت از نظر موتورهای جستجو وب سایتی غیرفعال خواهد بود که تاثیر منفی بر روی رتبه وب سایت خواهد گذاشت.

پیشنهاد می نمایم برای رفع افت بازدید کنندگان وب سایت که از طریق موتورهای جستجو وارد سایت شما می گردند حتما با متخصص با تجربه سئو مشورت نمایید و از انجام اقدام شخصی خودداری نمایید زیرا ممکن است اقدامات شما تاثیر منفی بیشتری بر روی سئو و رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو داشته باشد به طوری که برگرداندن وب سایت اصلا ممکن نباشد.

برای آنکه دچار افت وب سایت در موتورهای جستجو نشوید به شما توصیه می نمایم:

  • بک لینک سازی وب سایت خود را زیر نظر متخصص سئو انجام دهید تا وقت و هزینه شما هدر نرود و دچار مجازات های موتورهای جستجو نشوید.
  • به صورت دوره ای مثلا هفته ای یک الی دوبار در سایت خود مقالات جدید و مفید در زمینه شغلی خود بارگذاری نمایید و حجم این مقالات نیز می بایست کافی باشد و همچنین این مقالات را نباید از سایت های دیگر کپی نمایید و سعی نماید مقالات را از پایه خود تهیه نمایید.
  • استفاده از شبکه های اجتماعی سیگنال های مثبتی به موتورهای جستجو می فرستد که این سیگنال های مثبت باعث بالا رفتن رنک وب سایت در موتورهای جستجو می باشد بنابراین فعال تر بودن در زمینه شغلی خود در شبکه های اجتماعی باعث وضعیت بهتر وب سایت در موتورهای جستجو خواهد شد.
  • برند سازی از طریق انجام تبلیغات نظیر تبلیغات محیطی، و تبلیغات در جراید و روزنامه، ارسال اس ام اس تبلیغاتی، ارسال ایمیل تبلیغاتی و سایر روش های تبلیغات به شناخت بهتر برند شما کمک خواهد نمود که برند معتبر موردی است که گوگل بیشتر به آن توجه می نماید و بنابراین بهتر است به برند سازی توجه ویژه ای گردد.
  • ارائه خدمات با کیفیت با کمترین هزینه موردی است که سبب بازاریابی دهان به دهان برای شما می گردد که این نوع بازاریابی بهترین روش تبلیغات برای شما می باشد که باعث بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان وب سایت و در نتیجه رنک وب سایت می گردد.

برای خروج از افت بازدیدکنندگان وب سایت و ورودی های وب سایت از موتورهای جستجو می توانید با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید و بهتر است برای بررسی بهتر اقدامات و اتفاقاتی که ظرف 6 ماه گذشته بر روی وب سایت انجام گرفته است لیست نمایید تا بررسی بهتری بر روی وب سایت انجام گردد. این موارد می توانید شامل موارد زیر باشد:

  • درج مطالب جدید بر روی وب سایت
  • طراحی مجدد وب سایت
  • بک لینک سازی
  • تبلیغات در سایر سایت ها
  • تعویض سرور
  • هک شدن وب سایت
  • ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • فعالیت سئو کار بر روی سایت

پس از بررسی وب سایت شما وهمچنین گزارش 6 ماه وب سایت شما دارکوب می تواند اقدام به رفع عیب وب سایت نماید که این رفع عیب می تواند از یک هفته الی 6 ماه به طول انجامد تا وب سایت شما رفع عیب گردد. برای آنکه درک درستی از سئو وب سایت از نظر موتورهای جستجو نظیر گوگل را داشته باشد به شما پیشنهاد می نمایم مقاله Search Engine Optimization Starter Guide گوگل را مطالعه نمایید.

منبع و لینک:

افت ورودی های وب سایت از موتورهای جستجو 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ