سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود را از اندیشه ای که مایه فزونی حکمتت گردد و عبرتی که مایه حفظ تو شود، تهی مدار . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 92 آذر 28 , ساعت 11:48 صبح

بهترین سایت های ساخت وبلاگ رایگان

جهت ساخت وبلاگ وب سایت های فراوانی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاصی را ارائه می نمایند. شما می توانید وبلاگ خود را در سایت های ساخت وبلاگ داخل ایران و خارج ایران پیاده سازی نمایید. اما مطمئن تر است که از پلتفرم های داخل ایران استفاده نمایید، زیرا سرعت آنها معمولا داخل ایران بهتر است و عملکرد بهتری دارند، بنابراین در این مقاله به شما فقط پلت فرم های داخلی را معرفی می نمایم. وبلاگ هایی که به شما معرفی می نمایم قابلیت اختصاص دامنه نیز دارند بنابراین در صورتی که نیاز به تبدیل وبلاگ به وب سایت داشته باشید می توانید این کار را انجام دهید. داشتن وبلاگ فعال در صورتی که حتی شما وب سایت نیز داشته باشید مورد بسیار مناسبی است، زیرا می توانید از وبلاگ خود جهت تبلیغات وب سایت خود استفاده نمایید و موردی است که کمک به کسب و کار اینترنتی شما می نماید.

امروزه برخی افراد از شبکه های اجتماعی برای ایجاد وبلاگ استفاده می نمایند که این نیز می تواند راهی برای داشتن وبلاگ باشد. البته دو نکته مهم وجود دارد و آن اینکه آدرس صفحات درشبکه های اجتماعی به مانند وبلاگ نمی باشد و صفحات وبلاگ به گونه ای متفاوت از شبکه های اجتماعی در موتورهای جستجو ایندکس می شوند. بنابراین به شما توصیه می نمایم حتما وبلاگ خود را ایجاد نمایید.

داشتن وبلاگ کافی نیست بلکه می بایست حتما آن را به صورت مستمر به روز رسانی نمایید و مطالب مفید در زمینه شغلی خود قرار دهید. به عنوان مثال در صورتی که زمینه فعالیت شما در زمینه طراحی سایت است می بایست مقالات مفیدی در همین زمینه در سایت قرار گیرد تا صفحات سایت شما برای کلمات دیگری در موتورهای جستجو ایندکس نشوند. پیشنهاد می نمایم حداقل هفته ای یک بار ارسال مقاله جدید در وبلاگ صورت گیرد صورت گیرد.

برای ساخت وبلاگ در صورتی که قصد دارید بعدا از آن به عنوان وب سایت استفاده نمایید حتما با شرکت طراحی سایت مشاوره نمایید، زیرا با فعالیت درست بر روی وبلاگ خود می توانید آن را به سایتی پر بازدید تبدیل نمایید و عکس این موضوع نیز صدق می کند و در صورتی که شما به درستی وبلاگ خود را پیاده سازی ننمایید تمام زحمات شما هدر خواهد رفت.

آخرین موردی که به شما اعلام می نمایم و رمز موفقیت وبلاگ شما خواهد بود آن است که وبلاگ خود را در سایت های دیگر معرفی نمایید، به این معنی که وبلاگ و پست های آن از سایر سایت ها بک لینک داشته باشد.

جهت ساخت وبلاگ از سایت های زیر استفاده نمایید:

BLOGFA :: Free Persian Weblog Service :: وبلاگ فارسی
پرشین بلاگ نخستین سرویس وبلاگ فارسی
میهن بلاگ - ابزار قدرتمند وبلاگ نویسی
بلاگ اسکای - سرویس رایگان وبلاگ فارسی
سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ

همچنین می توانید توضیحات سایت ویکی پدیا در مورد وبلاگ را مطالعه نمایید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/762-blog.html 

 

 


پنج شنبه 92 آذر 28 , ساعت 11:43 صبح

 

 

سایت سازی کار ساده ای نیست. برای آنکه سایت ایجاد نمایید می بایست html , css , jquery , javascript و php بدانید که یادگیری آنها کار ساده نیست. حتی در صورتی که شما این موارد را یاد بگیرید تجربه کافی در مورد نحوه استفاده از آنها را ندارید. در صورتی که قصد راه اندازی سایت را به راحترین راه ممکن دارید می توانید از سایت سازهای رایگان آنلاین استفاده نمایید. سایت های بسیاری برای ساخت سایت به صورت رایگان وجود دارند ولی پیدا کردن بهترین های آنها راحت نیست. امروز برای شما چند سایت ساز را معرفی می نمایم که محبوب تر از سایر سایت ها هستند.

Wix بهترین سایت ساز رایگان آنلاین می باشد

بهترین وب سایت سازهای آنلاین

Wix ابزار بسیار ساده طراحی سایت حرفه ای به صورت آنلاین و رایگان در چند دقیقه می باشد. ساختن وب سایت توسط Wix به کاربران این امکان را می دهد که وب سایت را بر اساس نیازهای خود تنظیم نمایند. نیازی به دانستن کد نویسی جهت ساخت وب سایت ندارید. و دارای گرافیک های بسیار فلش و html5 جهت استفاده در سایت می باشد. 100% رایگان می باشد و در صورتی که قصد دارید از ابزارهای حرفه ای تر استفاده نمایید, می توانید در حدود 16 دلار در ماه پرداخت نمایید.

آدرس سایت Wix

Tumblr - سایت ساز رایگان جهت ساخت وبلاگ

بهترین وب سایت سازهای آنلاین

Tumblr نیازی به معرفی ندارد. شما می توانید بلاگ خود را ایجاد نموده و آن را به اشتراک بگذارید, که این موارد شامل تصویر، متن، فیلم و سایر مدیاها می باشند. Tumblr فقط ابزار ساخت وب سایت / وبلاگ به صورت رایگان نیست بلکه در حقیقت فضای وبی شما است که به شما امکان به اشتراک گذاری همه چیز را می دهد.

رویت سایت Tumblr

Webs - سایت ساز رایگان جهت ساخت سایت های حرفه ای

طراحی وب رایگان

Webs ابزار ساخت وب سایت به صورت رایگان می باشد که دارای ابزارها و امکانات بسیاری برای ایجاد سایت به صورت حرفه ای می باشد, که کاملا رایگان بوده. Webs تعداد بسیاری قالب وب سایت دارد که به شما امکان معرفی بهتر حرفه و شغل خود را می دهد. بخش رایگان آن به شما 0.5 گیگ فضا و 40 گیگابایت پهنای باند ماهیانه می دهد ولی برای استفاده از امکانات حرفه ای تر آن می بایست در حدود 3 دلار در ماه به بالا پرداخت نمایید.

مشاهده در Webs

IMCreator - سایت ساز ساده وب سایت

طراحی صفحات وب رایگان

ابزار بسیار ساده ویرایش html به شما امکان ساخت ساده و سریع وب سایت را می دهد. این سایت ابزار دراگ و دراپ جهت ساده نمودن عملیات پیاده سازی وب سایت دارد. و نیازی به دانستن کد نویسی جهت پیاده سازی وب سایت ندارید. همچنین این سایت به شما امکان ارتقاء سرویس های خود را می دهد.

آدرس سایت IMCreator

Weebly

سایت ساز رایگان

Weebly امکانات فراوانی به کاربر برای ساخت وب سایت قوی ارائه می نماید. برنامه دارای قالب های بسیاری می باشد که امکان انجام تغییرات بر روی آن را دارید. همچنین این سایت دارای سرویسی جهت طراحی سایت موبایل می باشد.

آدرس  Weebly

MoonFruit

سایت سازی رایگان

به مانند سایر ابزارها, MoonFruit به شما امکان ساخت وب سایت بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی را می دهد. پس از ورود کافی است قالب مورد نظر خود را انتخای نمایید. همچنین دارای سرویس های پیشرفته تر می باشد که نیاز به هزینه دارد.

بررسی نمایید MoonFruit

Yola

ساخت سایت رایگان

سایت ساز رایگان آنلاین با با ابزار دراگ و دراپ خود به شما امکان تغییر در قالب وب سایت را به راحتی می دهد. همچنین دارای سرویس آمار سایت می باشد.

آدرس Yola

Google Sites - ابزار ساخت بسیار ساده و آنلاین گوگل

طراحی وب رایگان

دارای قالب های آماده بسیاری برای ایجاد سایت می باشد و یکی از سایت سازهای مناسب است. و البته خیالتان از بایت سئو سایت راحت خواهد بود.

آدرس Google Sites

Jigsy - بهترین سایت ساز دراگ ودراپ رایگان

طراحی وب سایت رایگان

با Jigsy, و توسط ابزار دراگ و دراپ آن به راحتی می توانید المان های html را در صفحه جا به جا نمایید و صفحه خود را طراحی نمایید. این سرویس همچنین دارای قالب های سازگار با موبایل می باشد که می توانید در آنها تغییرات ایجاد نمایید. همچنین دارای بخش بانک تصاویر می باشد که می توانید از تصاویر آن در سایت خود استفاده نمایید. برای قرار دادن تصویر در سایت کافی است بخش گالری تصاویر سایت را بررسی نمایید تا برای مقاله خود تصویر بیابید.

آدرس Jigsy

WebNode - ساخت وب سایت در چند مرحله ساده

ساخت وب سایت رایگان

WebNode ابزار دیگر ساخت سایت در چند مرحله بسیار ساده می باشد. کاربران می توانند نام دامنه خود را استفاده نمایند و قالب سایت خود را از بانک قالب این سایت استفاده نمایند. کاربران می توانند سایت خود را از موبایل های خود بروز رسانی نمایند.

آدرس Webnode

در صورتی که موردی را فراموش کرده ام آن را در بخش نظرات معرفی نمایید. البته این مقاله صرفا در مورد سایت سازهای جهانی بود و جهت معرفی سایت سازهای داخل کشور در مقاله طراحی سایت رایگان آن ها را معرفی نموده ام.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/764-free-site-builders.html 

 

 


چهارشنبه 92 آذر 27 , ساعت 11:53 صبح

وب سایت های رایگان آموزش طراحی وب سایت لیست زیر شامل وب سایت هایی می باشند که می توانید در آنها مطالب آموزش در زمینه HTML, CSS, JavaScrip و سایر موارد را بیابید. فقط کافی است که زبان انگلیسی شما قوی باشد. از طریق این مجموعه های آموزشی رایگان طراحی وب سایت می توانید از سطح مبتدی تا پیشرفته را دوره ببینید. این لیست بهترین های آموزش طراحی سایت می باشند که در رفع مشکل طراحان وب کمک شایانی می کند. از طریق این سایت ها همچنین می توانید از اخبار طراحی وب و همچنین قوانین و استانداردهای جدید آن با خبر باشید. 01. W3Schools 02. Opera Web Standard Curriculum 03. Google Code University 04. Treehouse 05. Lynda.com 06. Don"t Fear the Internet 07. Mozilla School of Webcraft 08. netmagazine.com 09. Smashing Magazine 10. Codecademy 11. Webdesigntuts+ 12. Code School 13. CSS-Tricks 14.Sitepoint 15. Udacity 16. Code Racer 17. Rails for Zombies 18. Why"s Poignant Guide to Ruby 19. Learn Python The Hard Way 20.Stackoverflow

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/631-وب-سایت-های-رایگان-آموزش-طراحی-وب-سایت.html  


سه شنبه 92 آذر 26 , ساعت 12:21 عصر

در صورتی که قصد طراحی سایت شبکه اجتماعی را دارید وردپرس نرم افزار بسیار مناسبی برای ساخت سایت شبکه اجتماعی می باشد. برای انجام این کار کافی است نرم افزار وردپرس را از سایت http://wordpress.org دانلود نموده و بر روی هاست خود بارگذاری نمایید. سه پلاگین برای راه اندازی شبکه اجتماعی بر روی وردپرس موجود است که نام آنها به ترتیت محبوبیت BuddyPress، WP Symposium، WP Mingle می باشد. برای نصب آنها بر روی وردپرس کافی است نرم افزار مورد نظر را از سایت مورد نظر دانلود نموده و بر روی وب سایت ورد پرس خود نصب نمایید. آدرس سایت ها جهت دانلود پلاگین های شبکه اجتماعی وردپرس در زیر آماده:
http://wordpress.org/extend/plugins/buddypress/
http://wordpress.org/plugins/wp-symposium/
http://wordpress.org/plugins/mingle/
پس از نصب نرم افزار مورد نظر کافی است پلاگین مربوط به هر نرم افزار را در سیستم وردپرس خود نصب نمایید که برای این کار کافی است نام نرم افزار مورد نظر را در بخش جستجوی پلاگین وارد نمایید تا نرم افزارهای جانبی آن برای شما لیست شود که پس از لیست پلاگین ها کافی است آن ها را نصب نمایید. در بین سیستم های مدیریت محتوا که شامل جوملا، وردپرس و دروپال می باشد بهترین سیستم مدیریت محتوا جهت طراحی وب سایت با قابلیت شبکه اجتماعی وردپرس می باشد زیرا پلاگین های رایگان بسیاری برای پیاده سازی سایت شبکه اجتماعی دارد. 

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/وردپرس/item/657-طراحی-سایت-شبکه-اجتماعی-توسط-وردپرس.html


دوشنبه 92 آذر 11 , ساعت 12:13 عصر
ساخت وب سایت توسط Webydo

طراحی سایت بسیار جالب و راحت خواهد شد در صورتی که کد نویسی html و css انجام ندهیم. در صورتی که قصد ساخت سایت را دارید و نمی خواهید کد نویسی html و css یا بگیرید، شما آیتم های فراوانی برای انتخاب دارید. شما می توانید وب سایت خود را توسط وردپرس و یا جوملا راه اندازی نمایید و یا همچنین می توانید از ابزارهای ساخت سایت آنلاین استفاده نمایید.

Webydo.com یک سرویس آنلاین می باشد که به شما امکان ساخت وب سایت های html را می دهد. سرویس های بسیاری با مانند این سرویس برایایجاد وب سایت شخصی وجود دارند اما این سرویس به شما قابلیت ساخت وب سایت برای مشتری شما را می دهد.سایت Webydo توسط نرم افزار Webydo ایجاد گردیده که به شما آزادی عمل در طراحی را می دهد. این نرم افزار ابزارهای رایگان و غیر رایگانی دارد که به شما امکان راه اندازی سایت را می دهد. به عنوان نمونه به شما امکان ثبت دامنه را می دهد اما هزینه آن را دریافت می نماید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/735-ساخت-وب-سایت-توسط-webydo.html


   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ