سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تفکّر مایه زندگانی دل بیناست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 92 آذر 28 , ساعت 11:48 صبح

بهترین سایت های ساخت وبلاگ رایگان

جهت ساخت وبلاگ وب سایت های فراوانی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاصی را ارائه می نمایند. شما می توانید وبلاگ خود را در سایت های ساخت وبلاگ داخل ایران و خارج ایران پیاده سازی نمایید. اما مطمئن تر است که از پلتفرم های داخل ایران استفاده نمایید، زیرا سرعت آنها معمولا داخل ایران بهتر است و عملکرد بهتری دارند، بنابراین در این مقاله به شما فقط پلت فرم های داخلی را معرفی می نمایم. وبلاگ هایی که به شما معرفی می نمایم قابلیت اختصاص دامنه نیز دارند بنابراین در صورتی که نیاز به تبدیل وبلاگ به وب سایت داشته باشید می توانید این کار را انجام دهید. داشتن وبلاگ فعال در صورتی که حتی شما وب سایت نیز داشته باشید مورد بسیار مناسبی است، زیرا می توانید از وبلاگ خود جهت تبلیغات وب سایت خود استفاده نمایید و موردی است که کمک به کسب و کار اینترنتی شما می نماید.

امروزه برخی افراد از شبکه های اجتماعی برای ایجاد وبلاگ استفاده می نمایند که این نیز می تواند راهی برای داشتن وبلاگ باشد. البته دو نکته مهم وجود دارد و آن اینکه آدرس صفحات درشبکه های اجتماعی به مانند وبلاگ نمی باشد و صفحات وبلاگ به گونه ای متفاوت از شبکه های اجتماعی در موتورهای جستجو ایندکس می شوند. بنابراین به شما توصیه می نمایم حتما وبلاگ خود را ایجاد نمایید.

داشتن وبلاگ کافی نیست بلکه می بایست حتما آن را به صورت مستمر به روز رسانی نمایید و مطالب مفید در زمینه شغلی خود قرار دهید. به عنوان مثال در صورتی که زمینه فعالیت شما در زمینه طراحی سایت است می بایست مقالات مفیدی در همین زمینه در سایت قرار گیرد تا صفحات سایت شما برای کلمات دیگری در موتورهای جستجو ایندکس نشوند. پیشنهاد می نمایم حداقل هفته ای یک بار ارسال مقاله جدید در وبلاگ صورت گیرد صورت گیرد.

برای ساخت وبلاگ در صورتی که قصد دارید بعدا از آن به عنوان وب سایت استفاده نمایید حتما با شرکت طراحی سایت مشاوره نمایید، زیرا با فعالیت درست بر روی وبلاگ خود می توانید آن را به سایتی پر بازدید تبدیل نمایید و عکس این موضوع نیز صدق می کند و در صورتی که شما به درستی وبلاگ خود را پیاده سازی ننمایید تمام زحمات شما هدر خواهد رفت.

آخرین موردی که به شما اعلام می نمایم و رمز موفقیت وبلاگ شما خواهد بود آن است که وبلاگ خود را در سایت های دیگر معرفی نمایید، به این معنی که وبلاگ و پست های آن از سایر سایت ها بک لینک داشته باشد.

جهت ساخت وبلاگ از سایت های زیر استفاده نمایید:

BLOGFA :: Free Persian Weblog Service :: وبلاگ فارسی
پرشین بلاگ نخستین سرویس وبلاگ فارسی
میهن بلاگ - ابزار قدرتمند وبلاگ نویسی
بلاگ اسکای - سرویس رایگان وبلاگ فارسی
سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ

همچنین می توانید توضیحات سایت ویکی پدیا در مورد وبلاگ را مطالعه نمایید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/762-blog.html 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ