سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزودی فتنه هایی می آید که انسان، صبح با ایمان برمی خیزد و شب بی ایمان می گردد؛ جز آنکه خداوند او را با دانش زنده کرده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 94 اردیبهشت 29 , ساعت 2:13 عصر

در صورتی که وب سایت شما ویروسی شده و قصد دارید آن را از این حالت خارج نمایید می توانید این مطلب را مطالعه نمایید.

زمانی که وب سایت شما ویروسی می گردد معمولا اگر وب سایت خود را با مرورگر فایرفاکس و کروم چک نمایید پیغام ویروسی بودن وب سایت را به شما نمایش می دهد همچنین در صورتی که وب سایت را در موتور جستجوی گوگل بیابید در پایین آن عنوانی مبنی بر ویروسی بودن وب سایت نمایش داده می شود. برای رفع ویروس از وب سایت می بایست سریعا اقدامات زیر را انجام دهید:

 

  • به عنوان اولین قدم مورد را با وب هاستینگ خود در میان بگذارید تا در صورتی که مشکل امنیتی از سمت سرور بوده باشد سریعا اقدام به حل آن نمایند
  • تمامی رمزها مربوط به وب سایت را تغییر دهید، رمزهای کنترل پانل هاست، وب سایت، ایمیل ها، رمزهای عبور اف تی پی و هر رمزی که تا به حال در وب سایت خود تنظیم نموده اید را تغییر دهید و سعی نمایید رمزهای بسیار پیچیده انتخاب نمایید تا قابل حدس زدن نباشد.
  • تمامی فایل های موجود در وب سایت خود را ابتدا بک آپ گرفته و دانلود نموده و سپس کلیه فایل های موجود در سرور را حذف نمایید. دقت نمایید هیچ فایلی بر روی سرور باقی نماند تا ویروس کاملا از وب سایت شما پاک گردد.
  • سپس فایل های سالم خود را که قبلا بک آپ نموده بودید مجددا بارگذاری نمایید و وب سایت خود را راه اندازی نمایید. معمولا فایل های شما بر روی سرور ویروسی شده اند و دیتابیس شما مصون مانده است و در نتیجه نیاز نیست دیتابیس خود را از روی سرور پاک نمایید.

پس از انجام مراحل بالا معمولا ویروس از وب سایت شما پاک شده است و کافی است در این مرحله به امن سازی وب سایت خود بپردازید. برای انجام امن سازی اولین قدم htaccess وب سایت خود را امن سازی نمایید. پس از این مرحله وب سایت خود را به روز رسانی نمایید و سیستم مدیریت محتوای آن را به آخرین نسخه ارتقاء دهید و از برنامه نویس وب سایت بخواهید وب سایت شما را امن سازی نمایید. برای امن سازی وب سایت خود حتما فایل های بک آپ گرفته شده قبلی را در اختیار متخصص امن سازی وب سایت بگذارید تا برنامه نویس با بررسی فایل ها بتواند امنیت وب سایت شما را تضمین نماید. دارکوب با توجه به سابقه بسیار و تجربه فراوان در امر برنامه نویسی سایت های اینترنتی آماده ارائه خدمات ایمن سازی وب سایت ها می باشد. پس از ایمن سازی وب سایت می بایست مورد را به گوگل اطلاع دهید تا وب سایت شما را از لیست سایت های ویروسی خارج نماید.

اعلام به گوگل برای خارج نمودن وب سایت از شرایط ویروسی

در صورتی که از پاک بودن وب سایت خود مطمئن شده اید می بایست پاک بودن آن را به گوگل نیز اعلام نماید که آن را می بایست به این روس اعلام نمایید:

  • در وب سایت Google Webmaster Tools ثبت نام نموده و آدرس وب سایت خود را وارد نمایید و مالکیت وب سایت را احراز نمایید
  • برای ایندکس کردن مجدد صفحات توسط گوگل ابتدا به منوی Crawl زیر منوی Fetch as Google وارد شده و آدرس وب سایت خود را وارد نمایید و از صفحات انتخاب گزینه Crawl this URL and its direct links را انتخاب نمایید تا تمامی صفحات شما دوباره ایندکس گردد.
  • سپس برای بررسی مجدد وب سایت توسط گوگل به منوی Security Issue وارد شده و دکمه I have fixed these issues را انتخاب نموده و بر روی Request a review کلیک نمایید تا وب سایت شما توسط کارشناسان گوگل مورد بررسی قرار بگیرد.

برای اطلاع بیشتر جهت رفع وب سایت از ویروس می توانید مقاله What to Do If Your Website Has Been Hacked by Phishers نوشته شده توسط وب سایت http://www.antiphishing.org و مورد تایید گوگل را مطالعه نمایید.

برگرفته شده از مقاله گوگل:

https://support.google.com/webmasters/answer/163634?hl=en

منبع و سورس:

رفع ویروس از وب سایت چه کارهای لازم است


چهارشنبه 94 اردیبهشت 23 , ساعت 3:22 عصر

 

وب سایت یکی از روش های کسب و کار مدرن بحساب می آید. هر کسب و کاری باید امروزه بتوان آن را در اینترنت مشاهده کرد. بنابراین به منظور ایجاد یک وب سایت بر روی شبکه اینترنت باید یک سرور وب هاستینگ خوب را انتخاب کنید.
برای اینکه بر روی اینترنت بصورت خوب قابل مشاهده باشید باید یک سرور وب هاستینگ قابل اعتماد و خوب را انتخاب کرده باشید. سرور هاست یک سخت افزارمی باشد که باعث می شود وب سایت شما به صورت زنده بر روی اینترنت نشان داده شود و باعث محبوبیت و مشهور شدن وب سایت شما از طریق افزایش ترافیک به وب سایت شما میباشد. یکی از مشهورترین سرور وب هاستینگ در میان دیگر سرور ها سرور وب هاستینگ به اشتراک گذاشته شده میباشد. این سرور در میان کار افرینان کوچک بسیار محبوب میباشد. این سرور وب هاستینگ سروری میباشد که در آن بسیاری از وب سایت ها به صورت مشترک میزبانی شده اند.
در این نوع سرور واقع وب سایت های مختلفی در همان سرور میزبانی شده انده و به اینترنت متصل می شوند و همچنین از منابع موجود در آن سرور به صورت مشترک استفاده می کنند. در هاستینگ به اشتراک گذاشته شده شرکت ارائه دهنده خدمات وب هاستینگ مسئول تعمیر و نگهداری و بروز رسانی سرور میباشد. شرکت های ارائه دهنده وب هاستینگ به اشتراک گذاشته شده از سی پنل برای عملکرد کامل و خوب و قابل اعتماد از سرور وب هاستینگ استفاده می کنند.
سرور وب هاستینگ به اشتراک گذاشته شده می توان به دو روش مختلف انجام شود:
1 – بر اساس نام : این روش وب هاستینگ همچنین هاستینگ IP به اشتراک گذاشته شده نامیده می شود. این سرور وب هاستینگ نام هاست های متعدد را بر روی یک سرور میزبانی می کند.
2 – بر اساس IP : سرور وب هاستینگ مبتنی بر IP سروری است که هر اسم هاست را با یک آدرس IP در یک سرور میزبانی می کند.
مزایای مختلف و اشکالاتی از سرور لینوکس وب هاستینگ به اشتراک گذاشته شده با سی پنل وجود دارد. سرور های وب هاستینگ به اشتراک گذاشته شده وب سایت های مختلفی را بروی یک سرور پلتفورم جا می دهد که نتیجه آن به اشتراک گذاشتن منابع یک سرور بین همه وب سایت ها میباشد و احتمال آسیب وب سایت شما توسط دیگر وب سایت ها در همان سرور وجود دارد. مزایای این هاستینگ ارزانی قیمت آن میباشد و کسانی که می خواهند کسب و کار خود را شروع کنند و می خواهند وب سایت آنها در شبکه اینترنت نمایان باشد بسیار مناسب میباشد.
سورس و آدرس:

دوشنبه 94 اردیبهشت 21 , ساعت 3:1 عصر

در صورتی که خواهان هاست کردن سایت خود به صورت رایگان هستید می توانید از وب هاستینگ های زیر استفاده نمایید. استفاده از هاست رایگان معایبی نیز دارد که از جمله معایب هاست های رایگان: 
فضای هاست کم : با توجه به رایگان بودن آن فضای هاستینگ را محدود می نمایند تا در صورت نیاز به فضای هاست بیشتر خریداری نمایید. 
پهنای باند کم : با توجه به رایگان بودن هاست معمولا پهنای باند پایینی به سرور اختصاص داده می شود. 
تبلیغات : بعضی هاست های رایگان جهت برطرف کردن هزینه های خود لینک تبلیغات خود را در سایت شما قرار می دهند که این مورد باعث افت رنک شما می شود 
خدمات پس از فروش : هاستینگ های رایگان خدمات پس از فروش ندارند بنابراین اگر در جایی هاست شما با مشکل مواجه شد و یا سوالی داشتید نمی توانید با جایی تماس حاصل نمایید 
لیست وب هاست های رایگان ایرانی:


20 گیگابایت هاست رایگان | XZN Hosting
هاست رایگان | Free Host
هاست رایگان آسان وب ZGIG | هاست رایگان | دامنه رایگان | سایت ساز رایگان
: XSA.IR | ایکسا | هاست رایگان | فضای رایگان 
یوگیگ :: هاست رایگان :: سایت رایگان :: بهترین سرویس دهنده وب فارسی
هاست رایگان یو هاستینگ - YouHosting Free Web Host
هاست رایگان وطن هاست
Free Hosting Services VVS.IR برترین سرویس هاستینگ رایگان
هاست رایگان ابری - پارس پک

لینک و آدرس:

وب هاست های رایگان در ایران


شنبه 94 اردیبهشت 19 , ساعت 4:19 عصر

 

جهت انتقال دامنه .ir به پنل خود ابتدا می بایست در سایت nic.ir ثبت نام نمایید.
لینک ثبت نام در سایت پژوهشگاه دانش های بنیادی nic.ir : https://www.nic.ir/Create_New_Handle
پس از وارد شدن به این صفحه نوع شناسه شخص حقیقی را انتخاب نموده و در مرحله بعدی فرم را تکمیل نمایید. پس از تکمیل فرم ایمیل فعال سازی برای شما ارسال می شود به ایمیل خود مراجعه نموده و حساب خود را فعال نمایید.

مراحل ترنسفر دامنه های آی آر

1- مالک فعلی دامنه می بایست به این آدرس وارد شده و در قسمت "فروش (انتقال به شناسه دیگر)" نام دامنه را وارد کرده و برروی دکمه ادامه کلیک نماید، در صفحه باز شده بر روی لینک "بازکردن انتقال" کلیک کرده و رمز انتقال اعلام شده از سوی سایت را در جایی ذخیره کرده و این رمز را برای مالک جدید ارسال نماید.
2- مالک جدید اطلاعات نام دامنه، می بایست وارد کنترل پنل سایت nic.ir خود شده و در بخش انتقال دامنه نام دامنه و کد انتقالی که از مالک قبلی سایت دریافت نموده را وارد نمایید تا دامنه منتقل گردد
3- پس از انجام دو مرجله بالا توسط مالک فعلی و مالک جدید، درخواست انتقال دامنه انجام می شود.
4- مالک فعلی (قدیم) دامنه می بایست با ورود به حساب خود در سایت مرکز - www.nic.ir- درخواست ترنسفر موجود را تایید نماید.
تذکر: در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی مانند کپی شناسنامه /کارت ملی، از طرف مرکز ثبت-www.nic.ir- ایمیل دریافت خواهید کرد و می بایست به آن پاسخ دهید.
5- سرانجام و پس از تایید مرکز-www.nic.ir- دامنه به پنل مالک جدید انتقال می یابد.
منبع و سورس:

سه شنبه 94 اردیبهشت 15 , ساعت 4:41 عصر

 

هاست یک سرویس در اینترنت می باشد که به اشخاص، شرکت ها و سازمان ها این اجازه را می دهد تا وب سایت خود را در اینترنت در معرض نمایش بگزارند.
این قانون اجازه اجاره فضا و پهنای باند را از طریق یک شرکت به طوری که شما می توانید وب سایت خود را منتشر کنید می دهد. و این شرکت ها رابط بین یک فرد و یا یک کمپانی و بازدید کنندگان شبکه جهانی وب میباشند. شرکت وب هاستینگ این امکان را به وب سایت شما می دهد که هر کس بتواند به آن دسترسی داشته باشد.
خدمات وب هاستینگ با ارائه فضا بر روی کامپیوترهای قوی ( وب سرور ) و توسط یک شبکه با سرعت بالا برای بالا نگه داشتن وب سایت شما اجاره می دهند. هنگامی که کسی آدرس وب سایت شما را تایپ می کند او با وب سرور شما ارتباط برقرار می کنند و در انجا می تواند وب سایت شما را مشاهده و دانلود صفحات وب سایت شما را انجام دهد. انواع بسیاری از میزبانی وب در بازار وجود دارند به مانند هاستینگ به اشتراک گذاشته شده، نماینده میزبانی وب هاستینگ اختصاصی و غیره وجود دارد.
چندین مزایا در وب هاستینگ وجود دارد مانند اینکه وب هاست مشتریان را با فضای سرور آشنا می کند و آنها می توانند فایل های خود را در آن ذخیره کنند. همچنینی هاست ارائه کننده پهنای باند ضروری که می تواند به وب سایت برای رسیدگی به تعداد زیاد بازدید کنندگان یعنی ترافیک کمک کند. تعداد زیادی ز حساب های ایمیل می تواند بروی یک وب هاست ایجاد شود. همچنین تبلیغات هم می تواند یک فرایند خوبی در وب هاست باشد. و یکی دیگر از مزایای خوب وب هاستینگ ارائه فرصت های شغلی برای افراد است که می توانند به عنوان نمایندگان فروش وب هاستینگ عمل کنند.
میزبانی وب محلی به معنای هاستینگ در همان کشور یا ایالت یا منطقه میباشد. برخی از مزایای استفاده از خدمات هاستینگ محلی عبارتند از مشتری می تواند با کادر فنی شرکت هاستینگ از نزدیک بازدید کند و موضوعات نگران کننده خود را با آنها در میان بگذارد.میزبانی محلی می توانند پشتیبانی فنی 24 ساعته در 7 روز هفته را ارائه دهد.
منبع و سورس:

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ