سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانشی را پنهان کند، گویی نادان است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 آبان 8 , ساعت 2:55 عصر
راک تهران یکی از مشتریان قدیمی دارکوب می باشد که وب سایت این شرکت در سال 1388 توسط دارکوب پیاده سازی شده بوده است که در آن زمان طراحی این وب سایت بر پایه سیستم مدیریت محتوای جوملا نسخه 1 بوده است که البته با قالب اختصاصی و سفارشی سازی های خاص انجام گرفته بوده که می توانید طرح قالب قدیمی این وب سایت را تصویر زیر می توانید مشاهده نمایید.

 

قالب قدیمی سایت راک تهران

پس از چندین سال راک تهران سایت جدیدی توسط شرکت دیگری طراحی نمود که دارای مشکلات سئو و بهینه سازی فراوانی بود که همین امر موجب بازدید کننده کم و نبودن در نتیجه های جستجوی گوگل شده بود. با توجه به شناخت راک از دارکوب مجددا به دارکوب مراجعه نمود تا عملیات بهینه سازی و سئو را بر روی همان وب سایت طراحی شده توسط شرکت دیگر انجام گردد که می توانید قالب سایت قبلی راک تهران را در تصویر زیر مشاهده نمایید.

سایت قدیمی راک تهران

پس از انجام بهینه سازی های وب سایت و انجام عملیات سئو بر روی وب سایت راک تهران در سال 92 توسط دارکوب، وب سایت راک تهران برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شرکت نظیر قفسه بندی ، قفسه بندی انبار و قفسه بندی فروشگاهی در صفحه اول گوگل جزو رتبه های برتر قرار گرفت که همین مورد باعث افزایش فروش این شرکت از طریق اینترنت گردید به طوری که وب سایت این شرکت تبدیل به مهترین روش بازاریابی این شرکت گردید. راک تهران از سال 92 تا سال 94 به مدت دو سال برای کلمات کلیدی مربوط به وب سایت صفحه اول بود که با توجه به موفقیت وب سایت این شرکت در پایان سال 93 در صدد به روز رسانی کل وب سایت بر اساس آخرین متد طراحی وب سایت و سئو گردید که در فروردین 94 وب سایت جدید راک تهران به آدرس http://rocktehran.com توسط دارکوب بر اساس آخرین متد روز و به صورت طراحی فلت ، تک صفحه ، انیمیشن سازی شده و ریسپانسیو راه اندازی گردید.

امروزه بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از آنها یکی از ارزانترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات می باشد که می تواند نقش مهمی در رونق کسب و کار شرکت ها داشته باشد. یک وب سایت خوب و کارآمد می تواند یکی از مهترین روش های بازاریابی شرکت ها باشد و با توجه به بکر بودن این روش بازاریابی یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات بازارایابی اینترنتی می باشد.

سورس:

جزو نتیجه های برتر گوگل



لیست کل یادداشت های این وبلاگ