سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سوزش درد بردباری را جرعه جرعه درکش که آن اساس حکمت و ثمره دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 93 خرداد 28 , ساعت 3:32 عصر

چرا ما اینستاگرام را دوست داریم

دو نوع فعالیت در دفتر دارکوب رخ می دهد که اولی فرآیندهای مربوط به شغل ماست که شامل طراحی وب سایت، سئو، آنالیز و مهندسی وب سایت و همچنین خدمات ثبت دامنه و هاستینگ می گردد. تمرکز همه در این مجموعه بر روی این موارد می باشد که البته در کنار آن فعالیت های جانبی نظیر صحبت کردن، خندیدن، خوراک خوردن و سایر موارد پیش می آید.

دقت دارکوب بر آن می باشد که پروژه های و خدمات خود را در نهایت کیفیت و دقت به مشتریان خود عرضه نماید تا رضایتمندی مشتریان خود را فراهم آورد. چیزی که مشتریان از دارکوب نمی بینند و از آن خبری ندارند نحوه اجرای کارها در شرکت می باشد. به عنوان مثال همکاران مجموعه چگونه در جلسه شرکت می نمایند و برنامه ریزی برای شروع یک پروژه به چه صورت می باشد و همچنین همکاران مجموعه در چه محیطی در حال تولید و طراحی وب سایت می باشند و سایر موارد جانبی.

به عنوان یک مجموعه، ما روش هاو آداب و رسوم اختصاصی برای پیاده سازی پروژه های خود و مدیریت شرکت داریم. در کنار معرفی خدمات و توانمندی های خود ما به مشتریان خود موارد جانبی شرکت را نمایش می دهیم.

این مورد به مجموعه این امکان را می دهد که شفاف تر عمل نماید تا اشخاص مناسب خود را جذب نماید

با معرفی روش های اجرای پروژه ها و محیط شرکت افراد و مجموعه های مرتبط به جذب دارکوب خواهند شد آنهایی که با روش کار ما موافق هستند.

اینستاگرام پشت صحنه را نمایش می دهد

توسط اینستاگرام می توانید پشت صحنه فعالیت های خود را در معرض نمایش قرار دهید. به گزارش دادن فعالیت های خود و همکاران مجموعه همه موارد به صورت شفاف به مخاطبان شما منتقل می گردد و باعث حس بهتری در آنان می گردد چیزی که در نهایت باعث نتیجه ذکر شده در خط بعدی یعنی حس اطمینان بیشتر می گردد.

همچنین باعث جلب اعتماد مشتریان می گردد

مجموعه ما یک شرکت کامل می باشد که در جهت اجرای پروژه ها و خدمات خود فعالیت می نماید و ما نحوه مدیریت و اجرای کارها را به مشتریان خود نشان می دهیم. و ما از طریق صفحه Instagram خود اقدام به معرفی خود و مرام شرکت می نماییم. این مورد باعث درک درست مشتریان از ما می گردد و اینکه با شناخت بهتری می توانند با دارکوب فعالیت نمایند. در حقیقت هر چه در کار خود شفاف سازی بیشتری نمایید مشتریان شما با اعتماد بیشتری با شما برخورد خواهند نمود چیزی که باعث رونق کسب و کار مجموعه خواهد گردید.

یک تصویر می تواند هزاران منظور را برساند

اینستاگرام شبکه اجتماعی تصویری می باشد و کاربران در آن می توانند فقط تصاویر خود را بارگذاری نمایند. تصاویر می توانید با استفاده از تصاویر برای معرفی خود و خدمات خود حس بهتری در کاربران خود ایجاد نمایید و با آنان ارتباط عاطفی بیشتری برقرار نمایید. یک تصویر می تواند به مانند یک مقاله کامل عمل نماید و حس شما را به کاربر منتقل نماید. کاربران بسیاری علاقه بیشتری به درک موارد از تصاویر دارند تا متون.

امکان اعلام بهتر رویدادها

هر شرکتی رویدادهای خاصی به مانند شرکت در نمایشگاه و برگزاری سمینار دارد که از طریق اینستاگرام رویدادهای خود را بهتر می توانید پشتیبانی خبری نمایید و کاربران و مشتریان خود را در جریان رویداد خود بگذارید.

سورس:

 اینستاگرام را دوست داریم 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ