سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توانگرى در غربت چون در وطن ماندن است و درویشى در وطن ، در غربت به سر بردن . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 94 بهمن 4 , ساعت 3:18 عصر
موفقیت  خود را در طراحی سایت تضمین کنید

برای آنکه سایتی قوی و موفق داشته باشید در کنار آنکه به طراحی سایتی با محتوا و مطالب کافی اقدام می نمایید و همچنین کیفیت وب سایت خود را مد نظر قرار می دهید می بایست بر روی امور بازاریابی اینترنتی خود نیز تمرکز نمایید تا بتوانید از وب سایت خود کسب درآمد نمایید.

برای کسب موفقیت در طراحی سایت کافی است یک پروسه منظم و برنامه ریزی شده را به صورتی ماهرانه دنبال نمایید. موفقیت در طراحی سایت در واقع جلب رضایت مخاطبان خاص و تبدیل آنها به کاربران دائمی است. در ادامه این مقاله مراحل انجام یک طراحی وب سایت موفق توضیح داده شده است. با به کار گرفتن این مراحل کاری به تدریج ترافیک سرازیر شده به سمت وب سایت شما افزایش یافته و به کمک معرفی کاربران به یکدیگر به صورت گرافی، وب سایت و در واقع حیطه کاری شما در جمع کاربران مطرح و شناخته می شود. به این ترتیب پله های موفقیت را یک به یک طی کرده و به آرامشی ارزشمند در کار خود دست پیدا می کنید.
مرحله یک : چکیده ! 
یکی از مهم ترین مراحل پیش از آغاز طراحی وب سایت این است که به خوبی حیطه فعالیت و تخصص خود و در واقع مرز مارکتینگ­تان را تعیین کنید. در این راستا حجم محتوای موجود در تک تک صفحات وب سایت خود را مشخص کرده و سپس مطالب ناب را در وب سایت با توجه به تخصص خود انتشار نمایید. 
مرحله دو : برنامه ریزی
صبر کنید .. !! برای انتشار محتوای ناب و معتبر عجله نکنید...!
در این مرحله در مورد ناوبری مناسب صفحات، ترتیب آنها و محتوای موجود در آنها تصمیم گیری کرده و یک دیدگاه کاملاً شفاف از وب سایت را برای خود ترسیم نمایید. مشابه بسیاری از فعالیت ها، در طراحی ماهرانه یک وب سایت برنامه ریزی و تعیین کردن نقشه راه بسیار مهم و تاثیرگذار است. صرف وقت، هزینه و انرژی در فاز برنامه ریزی طی کردن مسیر موفقیت را تضمین می کند.
مرحله سه : طراحی
بعد از مشخص کردن دقیق حیطه کاری و ترسیم نقشه راه، به سراغ طراحی تصاویر و عکس ها بروید. در این مرحله تکستوگرافی، تصاویر، رنگبندی و صفحه آرایی برندینگ خود را تعیین کرده و اعمال می کنید. در انتهای این فاز قالب و الگوی طراحی شما آماده خواهد بود.
مرحله چهار : توسعه، راه ندازی و نگهداری
دقت کیند که با آماده سازی و اعمال الگوی طراحی، اقدامات شما هنوز نهایی نشده است. شما به عنوان یک طراح حرفه ای باید در طول زمان، الگو، صفحه آرایی، محتوا و عملکرد وب سایت خود را نگهداری نمایید. در واقع مراحل کاری در چرخه توسعه، اجرا و نگهداری خلاصه می شود. 
نتیجه گیری 
با عملی کردن ترتیبی مراحل بالا موفقیت شما در طراحی وب سایت تضمینی است.

سورس:

موفقیت  را در طراحی سایت تضمین کنید



لیست کل یادداشت های این وبلاگ