سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا، بر دشمنان یکدیگر تنگ است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 دی 30 , ساعت 12:32 عصر

 

تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل

گوگل به عنوان پربازدید ترین سایت موجود یکی از بهترین سایت هایی می باشد که می توانید توسط آن تبلیغات وب سایت خود را انجام دهید. تبلیغ در گوگل را می توان به دو روش ادوردز (Adwords) و سئو (SEO) انجام داد که در بخش زیرین به توضیحات هر بخش می پردازیم:

 

تبلیغ در گوگل از طریق ادوردز Adwords

برای تبلیغ به این صورت می بایست وارد وب سایت ادوردز گوگل به آدرس http://adwords.google.com شوید و تبلیغ خود را فعال نمایید. فعال نمودن تبلیغ نیاز به کارت اعتباری معتبر دارد و همچنین گوگل پس از مدتی حساب شما را فعال خواهد نمودو انجام این کار نیاز به تجربه بسیار داد. در این روش شما می توانید کلمات کلیدی را برای موتور جستجوی گوگل مشخص نمایید تا زمانی که کاربر کلمه مورد نظر را جستجو نمود سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود. این تبلیغ در بالا و یا سمت راست نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. پس زمانی که کاربر در موتور جستجو مطلب مورد نظر شما را جستجو نمود سایت شما جزو موارد Ad در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. هزینه این نوع تبلیغ به دو روش پرداخت می گردد که روش اول و مناسب ترین روش زمانی است که کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک می نماید که هزینه کلیک از حساب شما کسر می گردد. هزینه بابت هز کلیک بسته به کلمه کلیدی می باشد در برخی از کلمات کلیدی هزینه تبلیغ در حدود 1 سنت و در برخی دیگر در حدود چند دلار نیز حتی می باشد. در روش دوم پرداخت هزینه تبلیغ به این صورت می باشد که گوگل برای تعداد نمایش معینی از حساب شما مبلغی را کسر می نماید به عنوان مثال هر 1000 نمایش سایت شما در نتایج تبلیغ 10 دلار. این نوع تبلیغ هم اکنون در ایران فیلتر می باشد و کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغ شما نمی توانند وارد وب سایت شما شوند. اخیرا شماره تماس ها در تبلیغ در نظر گرفته می شوند تا زمانی که کاربری قصد تماس با مجموعه را داشت بتواند با شرکت تماس برقرار نماید. این نوع تبلیغ کماکان برای کاربران خارج از ایران بدون مشکل قابل نمایش می باشد. جهت هر گونه مشاوره جهت تبلیغ adwords با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.

تبلیغ در گوگل از طریق سئو

این روش در حقیقت بالا آوردن سایت به صورت طبیعی در نتایج جستجوی گوگل می باشد و هزینه های تبلیغی آن به مراتب پایین تر نسبت به ادوردز می باشد. در این روش هزینه ای به گوگل پرداخت نمی گردد بلکه اصول و قواعد سئو رعایت می گردد تا سایت در موتور جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مورد نظر وب سایت بالا باشد. برای آنکه سایت در نتایج جستجو به صورت طبیعی بالا باشد می بایست در سایت اصول و قواعد سئو رعایت گردد و سایت به صورت منظم به روز رسانی گردد. همچنین برای وب سایت می بایست بک لینک سازی انجام گردد تا رنک وب سایت در موتور جستجوی گوگل بالا رود. امروزه این روش یکی از بهترین روش های تبلیغات در اینترنت می باشد و هزینه های مربوط به آن به مراتب پایین تر از سایر روش های تبلیغات اینترنتی می باشد. همچنین دائمی بودن از دیگر ویژگی های این روش می باشد و در صورتی که اصول و قواعد سئو به درستی رعایت گردد و بر روی وب سایت فعالیت مناسبی انجام شود وب سایت همیشه در موتور جستجو نمایش داده می شود. دارکوب یک سایت را برای کلمات کلیدی معمولی با هزینه یک میلیون تومان بالا می آورد و نحوه نگهداری به سایت را در موتور جستجو به مشتریان خود آموزش می دهد. در این روش مالک وب سایت می بایست به طور مستمر مطالب جدید در زمینه فعالیت خود و مورد نیاز مشتریان خود در وب سایت خود بارگذاری نماید و سایت می بایست فعال باشد. جهت انجام تبلیغ به این روش در گوگل با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.

سورس:

تبلیغات در گوگل



لیست کل یادداشت های این وبلاگ