سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از قریش پرسیدند ، فرمود : ] اما خاندان مخزوم : گل خوشبوى قریش‏اند ، دوست داریم با مردانشان سخن گفتن ، و زنانشان را به زنى گرفتن . امّا خاندان عبد شمس : در رأى دور اندیش‏ترند و در حمایت مال و فرزند نیرومندتر . لیکن ما در آنچه به دست داریم بخشنده‏تریم ، و هنگام مرگ در دادن جان جوانمردتر ، و آنان بیشتر به شمارند و فریبکارتر و زشت کردار ، و ما گشاده زبان‏تر و خیرخواه‏تر و خوبتر به دیدار . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 93 آبان 22 , ساعت 11:12 صبح
بدست آوردن لایک بیشتر در شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram

اینستاگرام Instagram یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در ایران می باشد که امروزه طرفداران بسیاری پیدا نموده است. در این شبکه اجتماعی کاربران تصاویر و ویدئو را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و توسط موبایل قابل مدیریت می باشد. برای آنکه تعداد دوستان و لایک بیشتری در اینستاگرام Instagram داشته باشید مواردی را برای شما ذکر می نمایم:

با توجه به میزان بالای استفاده کنندگان از اینستاگرام در کشور این شبکه اجتماعی بستر بسیار مناسبی برای کسب و کارها در جهت بازاریابی اینترنتی می باشد

کسانی را Follow نمایید که مرتبط هستند

سعی نمایند کسانی را Follow نمایید که مرتبط به علایق و زمینه فعالیت شما هستند و واقعا پیگیری تصاویر آنان برای شما جالب می باشد. از Follow نمودن بی مورد خودداری نمایید.

تصاویر سایرین را لایک نمایید و نظر دهید

لایک نمودن تصاویر دیگران نه تنها باعث تاثیر مثبت در طرف مقابل شما می گردد بلکه باعث می شود نام شما در لیست لایک کنندگان و نظر دهندگان قرار گیرد و شانس شما را برای Follow شدن توسط سایرین بالا می برد.

به نظرات تصاویر خود پاسخ دهید

حتما به نظراتی که بر روی تصاویر شما گذاشته می شوند پاسخ دهید که این کار تاثیر مثبتی بر روی نظر دهنده می گذارد و باعث ادامه نظردهی در سایر تصاویر می گردد. همچنین انجام این کار باعث بالا آمدن مجدد تصویر شما در تایم لاین می گردد و همین مورد باعث افزایش بازدید کنندگان خواهد بود.

از Follow کنندگان خود سوال بپرسید

از follower های خود سوالاتی بپرسید تا آنها در بخش نظرات پاسخ دهند تا بدین وسیله بخش نظرات شما فعال تر گردد. فعال تر شدن بخش نظرات باعث بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان می گردد.

حساب کاربری اینستاگرام خود را با فیس بوک مرتبط نمایید

حساب کاربری اینستاگرام خود را با فیس بوک مرتبط نمایید که این کار باعث می گردد تصاویری را که در اینستاگرام خود بارگذاری می نمایید در فیس بوک نیز نمایش داده شوند و شما لایک و نظرات کاربران فیس بوک را از دست ندهید. مرتبط نمودن حساب اینستاگرام با فیس بوک را می توانید از بخش Setting منوی Share Setting انجام دهید.

اطلاعات پروفایل خود را تکمیل نمایید

اطلاعات پروفایل خود را به طور کامل تکمیل نمایید و بخش بیوگرافی یا Bio حتما تکمیل گردد. در این بخش متن مختصری در مورد خود را درج نمایید تا سایرین با گرایش ها و علایق شما آشنا شوند.

از تگ ها استفاده نمایید

هش تگ ها در اینستاگرام به صورت #تگ استفاده می گردند به طوری که در صورتی که تصویری که بارگذاری می نمایید در مورد خاصی باشد موضوع آن را در کنار کاراکتر # می بایست اعلام نمایید. انجام این کار باعث بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان تصویر خواهد شد زیرا کاربران بسیاری در جستجوی دسته بندی خاصی از تصاویر می باشند و پس از جستجو ممکن است با تصویر شما مواجه گردند.

برای هر عکس از تگ های محدودی استفاده نمایید

استفاده از تگ های بسیار برای هر عکس باعث اسپمی شدن پست شما می گردد و بهتر است برای هر تصویر حداکثر 3 تگ استفاده نمایید و حتما تگ ها با موضوع تصویر همخوانی داشته باشد.

تگ های خود را بسازید

در کنار استفاده از تگ های معروف از تگ های مربوط به خود استفاده نمایید و سعی نمایید تگ های سفارشی ایجاد نمایید. البته این کار را با توجه به موضوع تصویر و برند و شهرت خود انجام دهید.

استفاده از Geotag در ارسال تصاویر

Geotag قابلیتی است که در زمان ارسال تصویر در Instagram به شما امکان قرار دادن موقعیت برای تصویر را می دهد و به این وسیله می توانید مکانی را که در آن تصویر گرفته شده مشخص نمایید. این کار به کاربرانی که در جستجوی تصاویر در مکان خاصی هستند این امکان را می دهد تا تصویر شما را بیابند.

از تگ های بالا برنده لایک استفاده نمایید

از تگ های بالا برنده لایک به مانند #like4like یا #like4likes استفاده نمایید. این تگ ها تاثیر بسیار زیادی در افزایش لایک ها و بازدید کننده تصاویر شما خواهند داشت. لیست تگ های بالا برنده لایک را می توانید با جستجو در گوگل بدست آورید. البته در استفاده از این روش زیاده روی نیز نکنید چون ممکن است تاثیر عکس داشته باشد.

تصاویر با ارزش بارگذاری نمایید

سعی نمایید تصاویر با کیفیت و با ارزش بارگذاری نمایید تا مورد استقبال بازدید کنندگان قرار بگیرید. وجود تصاویر جذاب در پروفایل شما باعث افزایش follower های شما خواهد شد.

برای هر تصویر خود عنوان در نظر بگیرید

در زمان ارسال تصویر برای آن عنوان در نظر بگیرید که هم بیننده تصویر حس بهتری داشته باشد و هم کاربرانی که در جستجوی تصویر هستند بتوانند تصویر شما را بیابند.

تصاویر را در زمان های مناسبی ارسال نمایید

تصاویر را در زمان مناسبی در روز ارسال نمایید و همچنین سعی نمایید تصاویر را با توجه به مناسبت روز بارگذاری نموده تا تاثیر بهتری داشته باشد.

می توانید Follower خریداری نمایید

سایت ها و شرکت هایی هستند که Follower اینستاگرام به فروش می رسانند. البته این کار را توصیه نمی نماییم چون Follower هایی که خریداری می نمایید ممکن است در نظردهی و لایک تصاویر شما شرکت ننمایند.

حساب کاربری خود رابه Public تنظیم

حتما فراموش نشود که که وضعیت پروفایل خود را در بخش تنظیمات بر روی Public تنظیم نمایید.

استفاده از نرم افزارهای گرفتن Follower

نرم افزارهایی وجود دارند که بر روی سیستم موبایل نصب می گردند و به شما امکان گرفتن Follower های جدید را می دهند. Follow Me و Get Followersاز این دست نرم افزارها می باشند. استفاده از این روش رایگان بوده و هزینه ای برای شما ندارد و این نرم افزارها معمولا به ازای هر چند نفری که شما follow می نماید به شما یک Follower می دهند.

قرار دادن لینک اینستاگرام در سایت ها

در سایت ها و در بخش پروفایل خود حتما لینک صفحه اینستاگرام خود را قرار دهید تا زمانی که که کاربری قصد داشت شما را follow نماید بتواند این کار را در اینستاگرام انجام دهد.

قرار دادن لینک وب سایت در اینستاگرام

در صورتی که وب سایت دارید می توانید لینک وب سایت را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید و از این طریق به سئو وب سایت خود کمک نمایید. در بخش پروفایل بخشی برای قرار دادن آدرس وب سایت وجود دارد.

سورس:

لایک بیشتر در شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram



لیست کل یادداشت های این وبلاگ