سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که تو را در پیروی از خدا یاری کند، از نافرمانی او بازدارد و به خشنود ساختن او فرمانت دهد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 93 شهریور 11 , ساعت 12:10 عصر

 

در صورتی که وب سایت نداشته باشید، ساخت وبلاگ بهترین راه برای حضور در اینترنت می باشد و توسط آن می توانید برای خود صفحه وب سایتی ایجاد نموده و آن را مدیریت نمایید. مقاله مورد نظر به تاثیر ساخت وبلاگ در سئو و بهینه سازی وب سایت شما تمرکز دارد. در صورتی که سایتی دارید و قصد دارید مطالب و مقالات آموزشی در زمینه شغلی خود ایجاد نمایید می بایست این کار را در وبلاگ وب سایت انجام دهید. وبلاگ در حقیقت مکانی است که شما مطالب علمی و آموزشی مورد نیاز مشتریان و همکاران خود را در آن قرار می دهد.

 

داشتن وبلاگ قوی باعث بالا رفتن بسیار بازدید کنندگان وب سایت و در نتیجه افزایش مشتریان می گردد. وبلاگ تاثیر مستقیم بر روی سئو و بهینه سازی وب سایت دارد و گوگل با توجه به مطالب مفید و سودمند آن رنک بهتری برای وب سایت در نظر می گیرد. در حقیقت داشتن وبلاگ قوی یکی از مهترین تاکیدات سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد. وبلاگ قوی به وبلاگی می گویند که:

  • مطالب مفید و سودمند در زمینه شغلی مورد نظر در اختیار کاربران قرار دهد
  • مطالب حتی المکان جامع و کامل باشد به طوری که تمامی موارد بحث را تحت پوشش قرار دهد
  • کیفیت مقاله بسیار مهم بوده و بهتر است در مورد مقالات وب سایت به تمرکز خود را بر روی کیفیت مقاله قرار دهید
  • به صورت دوره ای می بایست در وبلاگ مقالات جدیدی بارگذاری گردید به عنوان مثال هفته ای یکبار

بهتر است خود وب سایت وبلاگی داشته باشد به صورت آدرس sitename/blog تا در این بخش مقالات را بارگذاری نمایید و سعی نمایید از ساب دامنه برای وبلاگ استفاده ننمایید. البته می بایست حتما در سایت هایی غیر از سایت خود نیز وبلاگ داشته باشید و از آن سایت ها به سایت خود لینک دهید. تمرکز اصلی خود را بر روی وبلاگ اصلی خود قرار دهید و همچنین بر روی وبلاگ های خارج از سایت خود نیز به صورت دوره ای مطلب قرار دهید.

داشتن وبلاگ فعال باعث افزایش رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو می گردد زیرا کاربرانی که در اینترنت در جستجوی مطالبی در زمینه شغلی شما هستند با سایت شما مواجه شده و در صورتی که مقاله شما برای کاربر مفید باشد ممکن است مقاله را در سایت های دیگر نیز به اشتراک گذارد و همین مورد باعث بالا رفتن تعداد بک لینک های طبیعی وب سایت شما می گردد. همچنین کاربران برای خواندن مطالب و مقالات سایت شما مدت زمانی را در سایت شما صرف می نمایند و همین مورد نیز تاثیر بسیار مثبتی بر روی وب سایت خواهد داشت.

تولید محتوا عملی است که اکثرا برای وبلاگ فراموش می گردد و به آن به اندازه اهمیت آن توجه نمی گردد. هر چه یک وب سایت مطالب مفیدتری در زمینه شغلی خود در سایت داشته باشد رنک بهتری خواهد گرفت.

همچنین وبلاگ موفق به برند سازی وب سایت شما منجر خواهد شد. زیرا کاربران بسیاری با ورود به سایت شما مطالب را مطالعه می نمایند و در کنار آن با شرکت شما آشنا می شوند و وجود مقالات سودمند در زمینه کاری شما باعث افزایش اعتبار شرکت شما در میان بازدید کنندگان وب سایت می گردد.

حتما سعی نمایید وبلاگ خود را با مطالب فقط و فقط در زمینه فعالیت مجموعه خود تکمیل نمایید و از درج مطالب غیر مرتبط و اخبار روز خودداری نمایید. در حقیقت می بایست وبلاگ خود را به یک مرجع در زمینه شغلی خود تبدیل نمایید.

در صورتی که مطالب وبلاگ سایت شما زیاد است بهتر است مطالب را دسته بندی کنید تا نه تنها صفحه اصلی وبلاگ شما رنک بگیرد صفحات دسته بندی ها نیز رنک بگیرند و در موتورهای جستجو ایندکس شوند.

بهتر است برای مطالب وبلاگ خود بخش نظرات را فعال نمایید تا کاربران بتوانند در صورتی که پیشنهاد و سوال خاصی داشتند مطرح نمایند و صفحات وبلاگ شما فعال تر گردد. وجود بخش نظرات باعث بالا رفتن میزان تغییرات صفحه و فعال بودن آن گردد که به افزایش رنک وب سایت کمک می نماید.

سورس:

  تاثیر وبلاگ بر روی سئو و بهینه سازی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ