سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که را شکیبایى نرهاند بى تابى‏اش تباه گرداند . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 93 مرداد 14 , ساعت 12:8 عصر

 

دریافت مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران - 5.0 out of 5 based on 1 vote

دارکوب موفق به دریافت مجوز از سازمان نظام صنفی استان تهران گردید. داشتن مجوز برای یک شرکت به معنای تایید کسب و کار شرکت بوده و این اطمینان را به مشتریان خواهد داد که طراحی وب سایت تمامی اصول و قوانین صنف خود را دانسته و اجرا می نماید. امروزه در صنعت وب اشخاص، گروه ها و شرکت هایی بدون در نظر گرفتن عرف اقدام به پیاده سازی و طراحی وب سایت می نمایند و از مشتریان خود درخواست هزینه های گزافی می نمایند که شرکت های عضو نظام سازمان صنفی یارانه ای از این قاعده مستثنی هستند زیرا قیمت ها و خدمات خود را طبق عرف سازمان انجام می دهند و دیگر نیازی به نگرانی در مورد راه اندازی وب سایت نیست. در صورتی که شما با شرکتی که عضو نظام صنفی باشد به مشکل بر بخورید مرجع حل اختلاف نظام صنفی یارانه ای می باشد که موارد و مشکلات را رفع رجوع خواهد نمود.

معرفی و تاریخچه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از تیرماه سال 1384 براساس قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم افزار (مصوب 4/10/1379 مجلس شورای اسلامی) و آیین نامه مصوب هیات وزیران (مصوب 24/4/1383) فعالیت خود را آغاز کرد.
این سازمان به عنوان بزرگترین تشکل مردم نهاد در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، با تلاش بی وقفه‌ دست‌اندرکاران صنعت ICT کشور، با هدف تنظیم مناسبات بخش خصوصی و دولت و مشارکت موثر در ساماندهی امور تجاری رایانه ای، پیش از این در قالب انجمن شرکت های انفورماتیک از سال 73 فعال بوده است که درنهایت سال 84 براساس مصوبه مجلس و ائین نامه هیات وزیران، تحت عنوان سازمان نظام صنفی رایانه ای فعالیت خود را در مقیاس وسیع تری ادامه می دهد.
پس از برگزاری انتخابات دوره اول در تیر ماه 1384، تاکنون نظام صنفی رایانه ای در استان های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، کرمان، فارس، یزد، مازندران، گیلان، همدان، خراسان رضوی، گلستان، قم ، مرکزی، قزوین، سیستان و بلوچستان، زنجان، هرمزگان و کرمانشاه تشکیل شد و در استان های خوزستان، خراسان جنوبی و ایلام نیز در شرف تاسیس می باشد.
هر یک از سازمان‌های استانی با برگزاری مجمع و انتخاب هیات مدیره‌ای متشکل از 6 الی 25 نفر، با توجه به ظرفیت فناوری اطلاعات در هر استان، کار خود را آغاز کرد . در پی شکل‌گیری سازمان نظام صنفی رایانه ای در استان‌ها و برگزاری انتخابات شورای مرکزی ، رییس سازمان توسط رییس جمهور انتخاب و فعالیت رسمی سازمان آغاز شد.
امروزه این سازمان تلاش دارد در جایگاه تنظیم گر مناسبات بخش خصوصی و دولت در حوزه فناوری اطلاعات ضمن دفاع از حیثیت و حقوق حرفه ای آحاد صنف، مشارکت در تصمیم سازی برای این حوزه و اشاعه آن به سطوح اجرایی، بازخورد لازم از محیط اجرا را جهت تصحیح مسیر به سطوح سیاست گذار و برنامه ریز منتقل نماید.
در حال حاضر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در 25 استان کشور فعالیت مستمر دارد و بیش از 10هزار شرکت، فروشگاه و مشاور حقیقی ، دارای پروانه عضویت ازاین تشکل هستند.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در پایتخت، دارای 1675 شرکت عضو ، 110 فروشگاه و 496 عضو حقیقی(کارشناس و مشاور) است.

برای مشاهده وب سایت سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران به سایت http://tehran.irannsr.org/ مراجعه نمایید.

همچنین می توانید عضویت این مجموعه را در سایت سازمان بررسی نمایید

سورس:

دریافت مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران



لیست کل یادداشت های این وبلاگ