سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوش رفتاری، دوستی را پایدار می کند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 93 مرداد 2 , ساعت 12:21 عصر

 

تضمین خدمات سئو و یا بهینه سازی سایت امری نادرست است. در واقع افراد این مورد را به عنوان شفاهی اعلام می نمایند ولی این موردی است که حتی خود گوگل اعلام می نماید نادرست است.

بین 10 شرکت ارائه کننده خدمات سئو 8 شرکت اعلام می نمایند که خدمات سئو و بهینه سازی خود را گارانتی می نمایند.

ما می دانیم که شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی سایت و سئو بسیار هستند و انتخاب یک شرکت مناسب از بین این شرکت ها بسیار مشکل می باشد.

این مقاله این مطلب را برای کارفرمایان محترم روشن می سازد که آیا شرکتی را که ادعای گارانتی نمودن خدمات سئو خود را می نمایند را برای انجام خدمات سئو خود برگزینند و یا خیر. شما پس پایان مقاله خواهید توانست شرکت مورد نظر خود را انتخاب نمایید

چرا شما نمی توانید خدمات سئو خود را تضمین نمایید؟

آن بسیار ساده است. کسی نمی تواند رنکینگ گوگل را تضمین نماید. شما این مورد را در سایت خود گوگل در بخش آموزش های عمومی گوگل منابع مدیران سایت خواهید یافت.

Webmaster Tools Help

شما می بایست همه موارد را بخوانید. مشتری خدمات سئو می بایست یک سوال از ارائه دهنده خدمات بهینه سازی داشته باشد. در صورتی که شرکتی اعلام نماید خدمات سئو خود را تصمین می نماید این مورد یک نمره منفی برای آن شرکت به حساب می آید.

خدمات سئو ارزان نیست. برای رنک گرفتن مناسب در کلمه کلیدی می بایست بررسی های بسیار توسط متخصصین سئو انجام شود و نیروی کاری می بایست به صورت مداوم بر روی سایت فعالیت نماید. متخصصین سئو می بایست اطلاعات خود را به صورت روزانه به روز رسانی نمایند و دائما در زمینه سئو سایت و تغییرات آن اطلاعات کسب نمایند.

در انجام خدمات سئو شرکت ارائه دهنده خدمات می بایست با کارفرمای خود صادق باشد و روش کار خود را به کارفرما به صورت شفاف توضیح دهد. روش بالا آوردن و ارتقاء رنکینگ سایت در موتورهای جستجو بسیار مهم می باشد. برخی روش ها کوتاه مدت هستند و برخی دیگر بلند مدت. روش های درست تاثیر بلند مدت دارند، به این صورت که با تغییر الگوریتم گوگل وب سایت رنک از دست نخواهد داد. در صورتی که شرکت ارائه کننده خدمات بهینه سازی روش هایی را در جهت افزایش کیفیت سایت ارائه داد. آن روش ها درست می باشند.

فاکتورهایی که گوگل اعلام می نماید مهم هستند را گوگل به صورت کلی اعلام نموده. این فاکتورها در رنک سایت بسیار مهم هستند:

  • کیفیت محتوا
  • کیفیت لینک های داخلی و خارجی
  • سرعت وب سایت
  • کد نویسی استاندارد
  • مرتبط بودن همه چیز

پس چه می بایست انجام دهیم؟

بنابراین شما بهتر است از شرکت ارائه دهنده خدمات سئو بخواهید خدمات خود را تشریح نماید و در صورت استفاده از خدمات مناسب آن شرکت را انتخاب نمایید. خدمات سئو چیزی جز بالا بردن کیفیت یک سایت از طریق ارسال مقالات با کیفیت در زمینه مورد نظر در سایت به صورت دوره ای، ایجاد بک لینک در سایت های مرتبط، استاندارد سازی کد نویسی صفحه و رفع عیب مشکلات هاستینگ نیست. مهم آن است که شما سایت با کیفیتی داشته باشد تا گوگل شما را در صفحه اول سایت خود نمایش دهد.

هیچ کس نمی تواند خدمات سئو و بهینه سازی خود را تضمین نماید.

 

لینک:

تضمین کردن خدمات سئو وب سایت



لیست کل یادداشت های این وبلاگ